Funkcionalan, živahan i ekonomičan obiteljski karavan. Na temelju mehanike Clija II i Megane-a, napravljen prvi model Logan. Kompaktna limuzina, dugačka 425 i široka 174 cm, s prtljažnikom od čak 510 litara, pokazala izvrsnu funkcionalnost.
S motorom 1.4 sa 75 KS za većinu bio je dobar, ne osobito ekonomičan za današnje pojmove. Pouzdanost tog automobila postali su prepoznatljivi aduti, koji je 2006. dobio i neobičnu karavansku verziju MCV, dužine povećane sa 425 na 445 i međuosnog razmaka čak 290 centimetara. Time je dobio kombijevski obujam prtljažnika od 700 do 2350 litara.
Logan karavan II istih je dimenzija i međuosnog razmaka kao limuzina. Logan MCV je ozbiljan automobil, a i dizajn je sasvim pristojan, za razliku od prvog. Povišena podnica olakšava ulazak i izlazak.
Mnogo je skladniji nego prvi Logan MCV,a snažan adut mu je cijena, jer je osnovni benzinac 1.2 16V Base sa 75 KS, bez klima uređaja, dostupan već za 65.200 kn, a prvi dizelaš 1.5 dCi Ambiance, s dovoljnih 75 KS, stoji 87.500 kn. Nenadmašna je to ponuda na tržištu, uz zbilja korektnu izvedbu. Sve je lijepo usklađeno i na mjestu, posebno u najskupljoj verziji 1.5 dCi Life Plus, s alu naplacima, komandama audio uređaja uz upravljač podesiv po visini, putnim računalom, kvalitetnijim presvlakama i dr. Testni model uz doplatu ima i stražnje parkirne senzore, tempomat i metalik boju.
Unutrašnjost ne djeluje jeftino, instrumenti su pregledni, volan se podešava po visini, a mjenjač je malo neprecizan, ali zadovoljavajuć.
Testni je model opremljen sa 90 KS, doduše sa smanjenim momentom, ali sa zadovoljavajućih 220 Nm. Uz potporu korektno stupnjevanog mjenjača s pet stupnjeva Logan MCV vuče sasvim OK. Lijepo reagira na gas i ubrzava bez ‘turbo-rupe’, a najveća brzina od 173 km/h. Podvozje je sasvim dobro, a 15,5 cm udaljenosti podnice od tla ‘kao stvoreno’ je za naše prometnice. Naravno, treba imati na umu da to nije auto za jurnjavu, ali sigurno ide kroz zavoje.
Provjereni Renaultov dizelaš s jednim bregastim vratilom i osam ventila, koji se ugrađuje i u Nissane i Mercedese, omogućava ubrzanje do stotke za 12,1 s, a u normalnoj vožnji ‘pije’ manje od pet litara.
Tek iznad 120 km/h osjeća se da nije na razini dizelaša s više od 100 KS. Snage ima dovoljno. Sve je dobro prilagođeno za grad (lako se penje na rubnjake) i po potrebi temperamentno ubrzava. Dobro se snalazi i na otvorenoj cesti te ne zamara na duljim putovanjima. Funkcionalno i s dojmom solidne kvalitete izvedena je unutrašnjost. Nije jurilica, ali ima sve što treba za praćenje ritma brzog gradskog prometa. Razina buke je manja nego kod prethodnika, ali ipak nešto veća nego kod Clija i Meganea s istim motorom. Ova je izvedba opremljena i sustavom start/stop što ‘na papiru’ osigurava potrošnju od samo 3,5 l. Realnih 4,5 do pet litara snažan je još jedan razlog za kupnju i svakako daje ‘sliku’ karavana koji je po svemu mudar izbor.
Više detalja na: http://www.auto-info.hr