Središnji trgovi u Koprivnici i Križevcima danas su se zažutjeli povodom Dana narcisa-humanitarne akcije i javnozdravstvene kampanje kojom se želi skrenuti pozornost javnosti na važnost edukacije i prevencije te ranog otkrivanja raka dojke.
U Koprivnici je ovu hvalevrijednu akciju organizirala Udruga žena s bolestima dojke Nada, uz pridržavanje svih epidemioloških mjera, a podržali su je župan Darko Koren, zamjenik župana Ratimir Ljubić, predsjednik Županijske skupštine Željko Pintar, potpredsjednica Županijske skupštine Verica Rupčić, pročelnica Upravnog odjela za zdravstveno-socijalne djelatnosti Maja Blažek, predstavnici Lige protiv raka Koprivničko-križevačke županije te brojni građani.
Župan je poručio kako se obilježavanjem Dana narcisa potiče na aktivniju brigu o vlastitom zdravlju kao najvećem bogatstvu svake osobe, dodavši kako su prevencija i edukacija najbolje oružje u borbi protiv raka dojke.
Predsjednica Udruge „Nada“ Željka Zetović kazala je kako je Dan narcisa je posvećen ženama koje su oboljele od raka dojke, a kroz simboliku ovog cvijeta budi se nova nada za ozdravljenje. Rak dojke drugi je uzrok smrti žena u Hrvatskoj pa je Nacionalni dan borbe protiv raka dojke ili Dan narcisa prigoda da se naglasi važnost redovitih pregleda dojki kako bi se bolest spriječila ili otkrila u ranom stadiju, kada ju je moguće izliječiti. Članice Udruge
građanima su održale edukacije o samopregledu dojki te dijelile edukativne materijale, a sredstva prikupljena prodajom narcisa namijenjena su aktivnostima koje se provode u sklopu borbe protiv raka dojke.
Poruka svim ženama je da se odazovu na Nacionalni program ranog otkrivanja raka dojke, koji je nastavljen i u uvjetima pandemije koronavirusa, kao i da redovito obavljaju samopreglede, mamografiju i preglede ultrazvukom. Župan je podržao i akciju koju je na glavnom križevačkom trgu organizirao Klub žena s bolestima dojke „Agata“ Križevci te je članicama uputio riječi podrške i ohrabrenja.
Spomenimo kako će se akcija obilježavanja Dana narcisa u Đurđevcu organizirati kroz medijsku promociju i kroz kampanju na društvenim mrežama.