Vozač Citroena i automehaničarska radnja iz okolice Koprivnice završili su na sudu nakon što je vozač tužio servis da su mu razbili automobil kada je bio kod njih na popravku.
Slučajem se pozabavio Općinski sud u Koprivnici. Muškarac je 22. svibnja podnio tužbu radi naknade štete, a tvrdio je da je njegov Citroen bio više od mjesec dana na popravku, nakon čega ga je dobio natrag s brojnim oštećenjima – na poklopcu motora, braniku, zadnjem braniku, blatobranu prednjem desno, blatobranu prednjem lijevom i rukohvatu prednjih lijevih vrata. Vlasnik servisa sve je negirao. Tužitelj navodi i da je angažirao sudskog vještaka koji je procijenio nastalu štetu na nešto više od 4000 kuna te da je uputio servisu dopis da sve riješe mirnim putem, no oni su negirali odgovornost.
– Tuženik navodi da se u konkretnom slučaju nije se radilo o popravku karoserije automobila da bi na bilo koji način tuženik imao potrebu skidati branike, kvaku ili oštećivati druge vanjske dijelove vozila – navodi se u presudi.
U servisu tvrde da tužitelj nije istaknuo nikakva oštećenja kada je preuzimao automobil, da je bio zadovoljan obavljenim poslom i uredno platio račun. Svjedočili su i zaposlenici servisa koji su naveli da je vozilo već bilo oštećeno kada je predano te da nije oštećeno kada je bilo u servisu.
Sud je njihovo svjedočenje prihvatio kao vjerodostojno te je odbio tužbu, a tužitelj mora i platiti 2187,50 kuna parničnih troškova tuženiku.