Šoderica, odnosno ‘podravsko more’, kako je većina popularno naziva, za vrijeme ljetnih mjeseci omiljena je destinacija brojnih Podravaca, Prigoraca, ali i Bjelovarčana, koji su vlasnici povećeg broja vikendica na tom odmaralištu.
Istina, posljednjih godina Šoderica se pokušava dodatno oživjeti, nakon što je jedno vrijeme zjapila gotovo prazna, no brojni se vole vratiti 20,30 godina unazad i prisjetiti se vremena kada je po plažama ležalo i desetak tisuća ljudi. Ulaz se na Šodericu naplaćivao, programa, kafića i restorana nije nedostajalo, a nije nedostajalo ni prijevoza, barem onog javnog.
Naime, nekada je autobus povezivao Koprivnicu i Šodericu, no popularniji je bio vlak, koji je krcat dolazio na stanicu u Botovu. Međutim, ni jednog ni drugog već godinama nema tako da su svi oni koji odluče krenuti put Šoderice ovisni o vlastitom prijevozu.
Mnogi i danas žale za tim vlakom, koji na stanici u Botovu ne staje već 10 godina. Stajalište je ukinuto početkom prosinca 2012. godine, kada je u skladu s racionalizacijom troškova HŽ Putničkog prijevoza donesena odluka o ukidanju pograničnih vlakova između kolodvora Gyekenyes i Koprivnica, a koji su se zaustavljali u kolodvoru Botovo.
Ovo pitanje javnog prijevoza aktualizirao je početkom ovog tjedna na gradskom vijeću Davor Milaković iz Domovinskog pokreta. Kazao je da ima zainteresiranih i upitao gradske čelnike zašto u dogovoru s Općinom Legrad ne dogovore izvanrednu autobusni liniju do Šoderice.
Odgovor mu je ponudio gradonačelnik Mišel Jakšić.
– Ako postoji interes, spojit ćemo se s Čazmatransom. No koliko sam upućen, Županija je nedavno u suradnji s Ministarstvom prometa potpisala autobusne linije i one su se ticale i općine Legrad. S druge strane, preuzimanje prijevoza na sebe nije nešto što je u našoj nadležnosti i nije nešto što bismo mi trebali raditi, ali možemo razmisliti ako interes uistinu postoji – kratak je bio Jakšić.