Jeste li jedan ili jedna od onih koji se dan uoči Badnjaka sjete da nemaju poklone koje će staviti pod bor, da vam nedostaju glavni sastojci za obiteljski ručak i kolače ili da niste pripremili ukrase?
Ili ste jedni od onih koji će već krajem rujna brisati prašinu s ukrasa i početi kupovati i zamatati hrpu darova na tavanu?
Psihoterapeutkinja Jade Thomas uvjerena je da to otkriva o vašoj osobnosti puno više nego što mislite, ona kaže da trenutak kad kupujete božićne potrepštine otkriva jeste li motivirana, organizirana i metodična osoba ili pak neki od lijenih tipova osobnosti.
Prema njenim riječima, možemo prepoznati pet tipova: ranoranioci, oni koji se spremaju tijekom ljeta, oni koji kupuju početkom prosinca, ljudi koji kupuju sredinom prosinca i na kraju – a sigurno znate bar jednu takvu osobu – oni koji jure u trgovine 24. prosinca.
Kaže kako oni koji se mogu svrstati u ranoranioce, a to su svi koji kupuju do početka prosinca, često ostvaruju visoka postignuća, skloni su natjecateljskom duhu i nestrpljivi su.
Oni koji se usred ljeta pripremaju za praznike ljudski su ekvivalent zlatnog retrivera. Obilježavaju ih optimizam i entuzijazam koji stalno isijavaju, čak i kad ljudi oko njih kolutaju očima.
Ako preskačete Noć vještica i odmah se prebacite u božićno raspoloženje, vjerojatno ste čovjek koji više voli držati se rasporeda nego živjeti u trenutku. Vi jednostavno uživate u planiranju i završavanju obaveza puno prije roka, kaže psihoterapeutkinja.
Svi znamo nekoga tko ostavlja božićnu kupovinu do posljednjeg trenutka, kad su police već pomalo prazne. Ovi impulzivni tipovi ljudi obično su bezbrižni i rijetko kad dvaput promisle o pripremama za blagdane, kaže psihoterapeutkinja.
Dodaje kako postoje samo dva moguća objašnjenja.
– Ili ste stvarno opušteni ili mrzite Božić i sve oko njega. To bi moglo značiti da se ti ljudi zapravo ne vesele Božiću te da su manje nadahnuti proslavama oko sebe. Možda nemaju ugodna sjećanja na Božić i osjećaje poput tuge ili lošeg raspoloženja – zaključuje.