3.3 C
Koprivnica
Ponedjeljak, 23. prosinca 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
kad na vrbi zasvrbi?

Evo kako će izgledati nova koprivnička obilaznica duga 25 kilometara, imat će dvije trake, 17 mostova, pet čvorišta i nadvožnjaka, tri podvožnjaka…
E

Ne propustite

Stanje prometa u Koprivnici već je neko vrijeme posebno kaotično zbog rekonstrukcije nadvožnjaka na podravskoj magistrali.

Rokovi za radove na glavnoj gradskoj prometnoj žili kucavici ulaze u finiš pa bi se stanje po gradskim ulicama trebalo normalizirati, no ovih se dana kristalizira ideja o novoj zaobilaznici Koprivnice koja bi kamione, kombije i aute u tranzitu totalno maknula iz grada.

Zaobilaznica bi bila dionica Podravske brze ceste, protezala bi se dužinom od 25 kilometara i prolazila kroz općine Rasinju, Koprivnički Ivanec, Peteranec, Koprivničke Brege i Grad Koprivnicu.

Ovih je dana na internet stranici Koprivničko-križevačke županije objavljena informacija da će se u periodu od 9. lipnja do 10. srpnja održati javni uvid u Studiju utjecaja na okoliš obilaznice Koprivnica, a temeljem zahtjeva Hrvatskih cesta koje planiraju raditi spomenutu obilaznicu.

Trasa obilaznice projektirana je za projektnu brzinu 100 km/h kao dvokolnička brza cesta s ukupno pet čvorova,  a to su Rasinja, Koprivnički Ivanec, Peteranec, Interregionalni dvor Koprivnica i Koprivnički Bregi.

Na trasi je planirana izgradnja 17 mostova, tri podvožnjaka za prolaz željezničke infrastrukture, pet nadvožnjaka u sklopu čvorišta i 10 nadvožnjaka u funkciji gradnje prijelaza i povezivanja lokalne prometne mreže. Također, planirano je obostrano odmorište.

Buduća gradska zaobilaznica počinjat će kod Štaglinca te će se protezati poljima između Miklinovca i Koprivničkih Bregi, preko Herešina terenom između Kompostišta i pročistaća voda, odakle će dalje ići prema Peterancu. Zaobilazit će naselje, prije samog ulaska u Peteranec uz zdanje Valentino i nastavljati dalje prema Koprivničkom Ivancu, uz letjelište Danica i odlagalište otpada Piškornicu pa prema Kunovcu i Botinovcu da bi se na kraju spojila sa državnom cestom D2 kod Rasinje.

Studija utjecaja na okoliš važan je korak koji prethodi izdavanu lokacijske dozvole, nakon koje slijedi rješavanje imovinsko-pravnih odnosa i otkup zemljišta.

Rokovi za početak radova još uvijek nisu u igri, a s obzirom na brzinu radova na izgradnji brze ceste, nemamo se baš čemu veseliti osim samoj informaciji da okvirni plan postoji.

Javnom pozivu vezanom uz studiju utjecaja na okoliš mogu pristupiti svi zainteresirani od idućeg petka, svakog radnog dana od 8 do 14 sati u prostorijama Upravnog odjela za prostorno uređenje, gradnju, zaštitu okoliša i zaštitu prirode Koprivničko-križevačke županije.

 

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Radosni blagdani

FOTO Advent u Ludbregu okuplja mnoge, družili se na trgu, gledali predstavu

Centar Svijeta uvijek rado posjećujemo, a pogotovo u vrijeme blagdana i Adventa. Za pravi božićni ugođaj u Ludbregu pobrinuo...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×