Sigurno vas zanima što je najguglanije u 2023. godini u Hrvatskoj.
Prema informacijama koje prenosi Jutarnji list Hrvati su najviše pretraživali pojmove vezane uz nogomet. Što nas i ne čudi previše jer ipak smo nogometna nacija.
Nogomet je pet od deset najtraženijih pojmova, a na prvom mjestu nalazi se utakmica 3. kola kvalifikacija za Ligu prvaka koja se je igrala između Dinama i AEK-a.
Utakmice Vatrenih u Ligi nacija i na kvalifikacijama za Euro zauzele su 4. (Hrvatska-Nizozemska), 5. (Hrvatska-Španjolska), 8. (Hrvatska-Turska) i 9. (Hrvatska-Wales) mjesto ljestvice najpretraživanijih pojmova u Hrvatskoj.
Sjećate li se Barbie manije? Upravo taj film uz Oppenheimera na svjetskom popisu zauzeli su prvo i drugo mjesto, dok je situacija u Hrvatskoj drugačija. Na Hrvatskoj listi našao se samo Oppenheimer, i to na drugom mjestu.
Iako je rasprodala pet Arena, Aleksandru Prijović to nije dovelo do trona, već je zauzela sjajno treće mjesto.
Na šestom je Izrael, na sedmom Tina Turner, a na desetom pojam “kune u eure“.
Iz Googlea ističu kako je “goruća” tema ove godine bila umjetna inteligencija. Tako je u toj kategoriji korisnike najviše zanimao pojam ChatGPT, zatim iPhone 15 i Character ai.
Najčešće pretraživane televizijske serije u Hrvatskoj su Južni vetar: Na granici, Zlatni kavez i The Last of Us.
Među filmovima već spomenuti Oppenheimer koji se nalazi na prvom mjestu, Barbie i Sound of Freedom, a najgooglaniji reality showovi Brak na prvu, Survivor i Zadruga.
Cicvara, poke bowl i vafli najpretraživaniji su recepti, a najčešće se tražio odgovor na pitanja što je parkour trik, što je šelak, što je sisulja, što je kibuc i što je hamas.