Koprivničanci su na Zrinskom trgu jučer od 19 sati prvi u Hrvatskoj imali priliku kušati Pan Zlatni, novo pivo koprivničke pivovare Carlsberg Croatia.
U pivovari kažu da su njezini stručnjaci pivo razvijali od listopada u suradnji sa 600 odabranih hrvatskih pivopija, kako bi stvorili pivo koje će zadovoljiti potrošače. U pivovari Pan Zlatni opisuju kao pivo zlatne boje, napravljeno prema pažljivo pripremljenoj originalnoj recepturi, koje uz jedinstvenu boju odlikuje i prepoznatljiva pivska aroma, uz nešto izraženiju, ali profinjenu gorčinu dobivenu uporabom posebne sorte hmelja uzgojene u Hrvatskoj, no konačni sud dati će potrošači.
Više od 2000 okupljenih na središnjem gradskom trgu za samo sat i pol popilo kamion besplatnog Pana Zlatnog i time ga, čini se, ocijenili čistom peticom. Na žalost, najava Carlsberg Croatie da će ga u okolnim kafićima besplatno dijeliti nije bila točna, jer tko je želio gratis bocu morao je prvo kupiti dvije.
Pan Zlatni je osim iz Koprivnice na hrvatsko tržište krenuo i s korza u Varaždinu, gdje su okupljene svirkom oraspoložili Gustafi.