Krajem prošle godine, na dodjeli titule europske destinacije izvrsnosti gradu Đurđevcu u Francuskoj u Bordeauxu, glavnom gradu svijeta vina, gosti i uzvanici su imali priliku kušati Županovo vino Koprivničko-križevačke županije. Ova svojevrsna promocija bila je simbolično i stvarno, izlazak Županovog vina u svijet “na velika vrata”, na najboljem mogućem mjestu.
Svake se godine na Županijskoj izožbi vina, odabire najbolje vino s naših vinogorja koje će nositi laskavi naziv Županovo vino. Ove godine radi se o vrhunskom chardonnayu sa Kalničkog vinogorja, proizvođača OPG Kamenjak. Ekskluzivno pakiranje od 0,5 L podijeljeno je i mnogim prijateljima Županije povodom Božića i Nove godine, priopćeno je iz Turističke zajednice Koprivničko-križevačke županije.
Vino je “obučeno” u elegantnu crnu etiketu sa zlatnim znakom pijevca, koji je već duže vremena prepoznatljiv simbol naše Županije. Uz etiketu, izrađene su i unikatne crno – zlatne vrećice. Autor dizajna je Antonio Grgić iz Pikant marketinga, koji je izradio vizualni identitet Županije: od grba Županije i turističkog znaka do znaka Udruge vinara Županije. Ovo je još jedno zrno u “grozdu” stvaranja branda kvalitetnih vina Koprivničko-križevačke županije.
Zdravko Mihevc, direktor Turističkog ureda TZ KKŽ je izjavio:
– Godinama ulažemo napore na podizanju kvalitete naših vina i stvaranju pozitivnog imidža. Od organiziranja županijskih izložbi vina, županijske markice kvalitete vina, uspostave vinskih cesta i začetka turizma na seoskim domaćinstvima sa autohtonom eno-gastronomskom ponudom, do ove etikete prošli smo dalek put, ali nam predstoji još niz projekata do ostvarenja cilja – branda Koprivničko-križevačkih vina. Županovo vino, sa sjajnim dizajnom etiketa i vrećice, po pozitivnim reakcijama koje dolaze do nas, je važan kamenčić u tom mozaiku – kaže Mihevc.
– Na ovaj način Pikant marketing i dalje radi na stvaranju i učvršćenju regionalnog vizualnog identiteta Koprivničko-križevačke županije vezanog uz pijevca, posao kojeg je započeo izradom grba i turistčkog znaka prije 12 godina. Na taj identitet naslanja se i novostvoreni identitet budućeg branda županijskih vina – izjavio je Antonio Grgić, autor dizajna.