Radi se o osvježenoj izvedbi modela 458 Italia, a pokreće ga 3.9 litreni bi-turbo V8 agregat snage 670 KS pri 8000 o/min te najvećeg okretnog momenta od 760 Nm pri 3000 o/min.
Četrdeset godina poslije uvođenja prvog središnje postavljenog V8 motora u Ferrari 308 GTB stručnjaci iz Maranella bili su primorani okrenuti novu stranicu V8 motora. Razlog? Pa zbog ekologije i ispunjavanja sve strožih ispušnih normi koje mogu postići samo uz turbo punjač. Izgleda kako je došao kraj atmosferskim V8 motorima i ubuduće svi V8 motori će imati turbo punjač.
Tako novo poglavlje u njihovoj povijesti motora s osam cilindara predstavlja dvosjed 488 GTB. Radi se o osvježenoj izvedbi modela 458 Italia, a pokreće ga 3.9 litreni bi-turbo V8 agregat snage 670 KS pri 8000 o/min te najvećeg okretnog momenta od 760 Nm pri 3000 o/min. Snaga i moment se prenosi na stražnje kotače putem unaprijeđene verzije 7-stupanjskog automatskog mjenjača s dvije spojke. Sve u svemu ovaj će automobil do 100 km/h ubrzati za svega 3 sekunde, do 200 km/h za 8,3 sekunde, a maksimalnu brzinu od 330 km/h dostiže za 1 minutu i 23 sekunde.
Kada je riječ o promjenama dizajna više je različitih novosti poput novih prednji i stražnjih svjetala, novih branika i usisnika zraka, redizajniranog difuzora, lukova blatobrana, bočnih otvora za usis zraka i sl. Završeci ispušnih cijevi su podignuti, a dorade aero paketa su omogućile povećanje downforcea za 50% u odnosu na 458. U unutrašnjosti je sve standardno i uobičajeno, no novosti čine ponešto dorađena instrumentna ploča, pojedini prekidači, otvori za ventilaciju, nova sjedala i sl. Premijera Spider verzije 488 GTB očekuje se u rujnu na sajmu u Frankfurtu.
izvor: auto-info.hr