Da radovi na rekonstrukciji postojećeg i izgradnji drugog kolosijeka željezničke pruge na relaciji Križevci – Koprivnica – državna granica napreduju planiranim tempom uvjerili su se ovih dana predstavnici Grada Koprivnice i Komunalca. Obišli su građevinske radove na području Koprivnice i okolnih mjesta, koji osim same pruge, obuhvaćaju i izgradnju brojnih popratnih objekata i prometne infrastrukture, čime će promijeniti i poboljšati uvjeti i sigurnost na prometnicama.
O ovoj temi opširnije smo pisali u prosincu prošle godine, jer će Koprivnica dobiti novi sjeverni ulaz u grad izgradnjom nadvožnjaka u blizini Danice. Osim toga, temeljita obnova čeka željeznički kolodvor u Koprivnici, dok će onaj u Mučnoj Reki postati stajalište.
Kao što smo napisali, od Đelekovečke ceste prema Peteranskoj gradi se nadvožnjak, a jedan će se graditi prema Zagrebačkoj ulici. Također, pružni prijelaz Čarda planira se zatvoriti te će tamo biti pješačko-biciklistički pothodnik, a dobit ćemo i novi podvožnjak ispod pruge u Pavelinskoj ulici prema Ulici Ivana Česmičkog.
Izvan Koprivnice, rekonstruiraju se kolodvori Lepavina i Novo Drnje, stajališta Majurec, Carevdar, Vojakovački Kloštar i Sokolovac, a novi se gradi u Peterancu. Ukupno se gradi ili je u planu sedam mostova, dva vijadukta, galerija, prolaz za divlje životinje, osam cestovnih nadvožnjaka, tri podvožnjaka i devet pothodnika. Uz sve navedeno modernizirat će se oprema, postrojenja i svi potrebni sustavi.
Nakon završetka radova krajem 2023. godine, očekivana brzina će biti 160km/h, s ograničenjem od 150km/h u Lepavini i 100km/h u Koprivnici,jer se radi o gradskim područjima sa specifičnim ograničenjima. Ovaj ogromni projekt vrijedan je više od tri milijarde kuna s PDV-om.