Koprivničanka sa zagrebačkom adresom, Andrea Radmanić, i njena bolja polovica Karlo, bave se proizvodnjom unikatnih drvenih proizvoda.
Andrea nakon završene srednje škole upisuje Filozofski fakultet kojeg završava 2019. godine, a danas radi kao product manager u jednoj zagrebačkoj firmi. Kući se nije vratila jer kako kaže, Zagreb pruža više mogućnosti za razvoj karijere.
No, jedan od razloga zašto je ostala u Zagrebu zasigurno je i Karlo s kojim je osnovala brend treWolo. Njena poslovna suradnja s Karlom započela je zahvaljujući fotografiji.
– Kao mala imala sam jako puno zanimacija, tako je krenulo i ovo s drvom. Dečko se s time više bavio, a ja sam više u to krenula iz hobija. Dogovor je bio da ja fotkam, ali počelo me je sve više i više zanimati, pa sam i ja tako krenula. Uostalom bilo je to za vrijeme pandemije, trebalo je okupirati vrijeme – započela je Andrea.
Nakon toga, Andrea je krenula učiti i raditi s drvom. Kada je pohvatala konce, ona i Karlo krenuli su hodati po sajmovima. Tako ste ih mogli vidjeti i na Špancirfestu. Osim prekrasnih drvenih torbica, rade i nakit, kuhače, zdjele, daske za posluživanje i rezanje te raznovrsne kutije.
Karlo se stolarstvom bavi deset godina, a sve je započelo u srednjoj školi kada je sam htio napraviti svoju prvu gitaru.
– Ljubav prema drvu i općenito kreativnom zanatu gajio sam od malih nogu, no ozbiljnije sam se time počeo baviti u srednjoj školi. Tada me prestao fascinirati zvuk gitare, a počeo me zanimati način izrade tog instrumenta.
No, najpoznatiji su po drvenim unikatnim torbicama koje privlače poglede sa svih strana.
– Prijateljici su se stalno trgale njezine torbice, i tako sam odlučio napraviti trajniju torbicu od drveta. Torbica joj se svidjela, a nakon toga torbice su počele sviđati i njenim prijateljicama – objasnio je Karlo.
Spomenuli smo kako je Andreina velika strast i fotografija.
– Moje putovanje s fotografijom počelo je kada sam na koledžu dobila svoj prvi fotoaparat. Fotosekciji u KSET-u sam se pridružila 2014. godine, završila tečaj fotografije i počela više fotografirati. Sudjelovala sam na zajedničkim izložbama, natječajima poput “Knjiga na dan”, čak sam imala i svoju izložbu u KSET-u – priča nam.
Što se tiče budućnosti brenda, njihova generalna vizija je nastaviti stvarati jedinstvene proizvode i time istraživati ljepotu drveta. Također, žele proširiti svoj brend izvan granica Hrvatske te omogućiti ljudima da se upuste u svijet stolarstva kroz radionice.