U sklopu projekta Lori Ludbreg učitelji su stekli nova praktična iskustva. Tijekom boravka u Norveškoj posjetili su Teknismuseum Oslo, odnosno The Norwegian Museum of Science and Tehnology.
Naglasak ovog studijskog putovanja bio je upravo na razmjeni dobre prakse u povezivanju muzejske djelatnosti u redovni školski kurikulum. U muzeju djeca mogu dobiti informacije na drugačiji način od onoga u udžbenicima te time nadograditi postojeće teorijsko znanje uz mogućnost primjene istog na praktičnom nivou.
Cilj je povezati buduću ustanovu Lori sa školama te prilagoditi module postojećem kurikulumu kako bi bili komplementarni i time omogućili istovremenu konzumaciju oba načina podučavanja – formalnog u školama i neformalnog u Newton učionicama. Muzeji su prepoznati kao mjesta učenja i drugačijeg iskustva učenja. Potiču kritičko razmišljanje i individualnost što je cilj i Newton soba.
Kroz praktične radionice održane u norveškom muzeju učitelji su doznali više o povijesti norveške medicine, proizvodnji nafte i plina i glazbenim strojevima, dobili energetski poticaj na izložbi hidroelektrana, i saznali više o fascinantnoj norveškoj povijesti industrije.
– Kako nam je jedan od pokretača i najvažnijih motiva u svakodnevnom upravljanju gradom mijenjati Ludbreg na bolje željeli smo i obrazovanje, od najranijih vrtićkih dana pa do srednje škole, u Ludbregu učiniti još boljim. Kako samo posredno možemo utjecati na obrazovni proces s obzirom da nismo osnivači ni osnovne ni srednje škole, pojavila se prilika da kroz europske projekte osnujemo mali znanstveno obrazovni centar kojim bismo prije svega našoj djeci omogućili dodatnu izobrazbu u inženjerskim, tzv. stem područjima, s obzirom da je Ludbreg poznato industrijsko središte. Na jednome od putovanja upoznali smo se s ovim stem konceptom izvanškolskog obrazovanja koje se provodi u Norveškoj i krenuli smo razvijati ovaj projekt pod nazivom Lori. Danas provodimo ovaj vrlo važan projekt za našu djecu, ali i djecu iz cijele Hrvatske koja će u Ludbregu moći osjetiti kako izgleda praktično stem obrazovanje – objašnjava gradonačelnik Dubravko Bilić.
Projekt je vrijedan gotovo tri milijuna eura, 85% financira se iz Financijskog mehanizma Europskog gospodarskog prostora, dok se preostali iznos osigurava iz državnog proračuna.