Bliži se završetak radova na bivšoj zgradi MUP-a u središtu Đurđevcu, a ovih dan su završili i radovi na fasadi koja je ovu staru zgradu pretvorila u pravu modernu ljepoticu. U tijeku su radovi na postavi unutarnje rasvjete u budućoj zgradi Gradske uprave i ostalih službi.
Radove su obišli gradonačelnik Hrvoje Janči, predsjednik Gradskog vijeća Grada Đurđevca Željko Lacković, pročelnik Upravnog odjela za prostorno planiranje, uređenje i komunalne djelatnosti Dejan Đud te direktor tvrtke Bistra d.o.o. koja izvodi radove, Krešimir Habijanec.
– Iznimno sam zadovoljan dinamikom radova i lijepim vremenom koje je za sada na našoj strani, a mislim da su i građani zadovoljni te se svaki tjedan iznenade napretkom radova. Od početka nam je bila želja da ovim projektom na jednom mjestu smjestimo sve službe. Prema izgledu zgrade MUP-a, Poduzetničkog inkubatora i okoliša možemo si već sada predočiti kako će uskoro izgledati i okoliš oko Doma kulture, ali i budući trg. Mislim da se svi slažu da će ova zgrada bit još jedan dodatak Đurđevcu kojim se mijenja vizura grada i to u modernom, urbanom smjeru- rekao je Hrvoje Janči.
– Sukladno dobivenoj ponudi na javnoj nabavi potpisan je ugovor za nabavu namještaj koju smo zajednički raspisali za sve službe kako bi dobili novi namještaj i kako bi uredi bili jednoobrazno uređeni- rekao je gradonačelnik Hrvoje Janči.
Predstavnici budućih stanara već su pregledali i odabrali svoje prostore, te su se složili kako će ovaj novi moderan prostor i novi namještaj zasigurno olakšati svakodnevni rad djelatnika. Nakon što završi obnova bivše zgrade MUP-a, plan je da u njoj budu smještene sve gradske službe i ostale službe za rad sa građanima, kako bi građani sve administrativne poslove mogli obaviti na jednom mjestu u gradu.
Bivša zgrada policije nalazi se u samom centru grada, a bila je neučinkovita zbog brojnih staklenih površina i zastarjelog sustava grijanja. Projektom se zamijenilo krovište, ugrađena je nova stolarija, postavljene su nove instalacije te je ugrađeno dizalo za osiguravanje pristupačnosti zgrade osobama s invaliditetom. Modernizirati će se i sustav rasvjete, te će se postaviti novi centralni sustav grijanja čime se očekuje da će se smanjit potrošnja toplinske energije preko 65% te će se ujedno povećati kvaliteta i standard korištenja zgrade.
– Ovo je projekt koji je prije svega zahtijevao niz drugih aktivnosti da se može ova zgrada privesti svrsi, da bi u nju bile smještene sve gradske službe, županijske ispostave, inspektorat i ostali trebalo je dogovoriti i premjestiti sve djelatnike policije u novi prostor, stvoriti uvjete za izmicanje trafostanice te uvjeriti sve službe, a znamo kako to danas s njima ide teško, da isplaniraju svoje buduće poslovanje u novoj zgradi. Sadašnji uvjeti gdje djelatnici Grada rade su ispod svake razine, vjerujem da će u tim novim prostorima nastaviti s misijom da Đurđevac pretvorimo u moderan europski gradić. Upravo ova zgrada je dokaz da se polako ide k tome cilju da se izvrši sve što je u programskoj studiji napravljenoj prije pet godina, a koja pokazuje kako bi grad trebao izgledati– zaključio je Željko Lacković, predsjednik Gradskog vijeća.
Predviđeni rok završetka radova i useljenja je do kraja 2020. kada se očekuje da zgrada bude u potpunosti završena i opremljena te da u nju uđu prvi stanari.
Naziv projekta: Energetska obnova upravno poslovne zgrade, na adresi Stjepana Radića 6, 48350 Đurđevac
Naziv korisnika: Grad Đurđevac
Ukupna vrijednost projekta: 7.420.747,61 kuna
EU sufinanciranje projekta: 2.326.047,25 kuna
Razdoblje provedbe projekta: 19.03.2019. – 19.03.2021.
Kontakt osoba: Tea Radoš, 099/274-6279
Sadržaj ovog teksta isključiva je odgovornost Grada Đurđevca. Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa ”Konkurentnost i kohezija 2014-2020”.