Podravka ove godine obilježava 60 godina svojih ikona, okusa koji su uz sebe trajno vezali milijune potrošača diljem svijeta. Podravkini proizvodi – Kokošja i Goveđa juha, Goveđi gulaš i Kokošja pašteta, lansirani davne 1958. godine. Proizvodi su zadržali su svoju neprikosnovenu recepturu, ali i prepoznatljiv dizajn uz simbole pijetla i kravicu, koji i danas inspiriraju i pokreću posebne priče.
Naš poznati modni dvojac ELFS prepoznao ih je još 2010. godine i u svoju kolekciju uveo majice s likovima ovih Podravkinih ikona, a povodom njihovog 60-og rođendana, kreirao novu kolekciju inspiriranu upravo njima. Tri nova dizajna majica s prepoznatljivim i dugovječnim Podravkinim simbolima, predstavljena su na reviji nove proljetne modne kolekcije ELFS-a, u prekrasnom ambijentu Botaničkog vrta u Zagrebu.
Proljetna kolekcija dizajnera Aleksandra Šekuljice i Ivana Tandarića, romantična je i razigrana pa su se originalne majice s motivima Podravkinih „jubilaraca“ savršeno uklopile te upotpunile modni događaj u kojem su uživale i mnoge poznate osobe kako što su Tihana Harapin Zalepugin, Danijela Pintarić, Ana Maras Harmander, Mirjana Mikulec, Antonija Šola, Antonija Stupar Jurkin, Andrea Andrassy, Luka Nižetić i drugi.
Ovu lijepu gastro-modnu priču začinili su i Podravkini promotori kulinarstva maštovitim delicijama pripremljenim od Podravkinih proizvoda, koji su na zaista originalan način proslavili svoj 60. rođendan.