U povodu proslave 60. rođendana, Vegeta je pozvala svoje potrošače da
postanu dio njezine povijesti sudjelovanjem u nagradnom natječaju kreacijom
vlastite Vegeta etikete.
Pobjednike natječaja, 60 najbolje dizajniranih etiketa, u četvrtak u poznatom restoranu Adriatic Grašo u Splitu, predstavio je šesteročlani žiri.
Krunoslav Bešvir, direktor Poslovnog programa Kulinarstvo Podravke ispričao je nekoliko zanimljivosti iz šezdesetgodišnje povijesti Vegete te predstavio rođendansku kampanju pod nazivom Vegeta! 100% originalna! 100% moja!
– Upravo 60. rođendan idealna je prilika za malo osvježenje njezine vanjštine, jer baš kao što Vegeta potiče kreativnost u kuhinji, tako je i nama bila želja da korisnici iskušaju vlastitu kreativnost kreiranjem etikete njezine ambalaže – rekao je Bešvir.
Izuzetne rezultate kampanje predstavila je Marinka Akrap, direktorica Korporativnog marketinga i komunikacija Podravke.
– Oduševio nas je odaziv naših potrošača i kreativnost koju su pokazali u dizajnu etiketa. U razdoblju od mjesec dana zaprimljeno je više od 32 tisuće prijedloga dizajna. Na natječaj koji je proveden na tržištima Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Sjeverne Makedonije prijavljivali su se i potrošači iz Australije, Austrije, Belgije, Bugarske, Danske, Finske, Njemačke, Francuske, Irske, Italije, Slovenije, SAD- a, Nizozemske, Švicarske, Švedske, Kosova, Kanade, Grčke te Norveške – rekla je M. Akrap.
Da Vegeta izgleda bolje nego ikad pohvalio je Davor Bruketa, kreativni direktor
agencije Bruketa izražavajući zadovoljstvo što su kreacijom elemenata za dizajn etikete pomogli korisnicima iz cijelog svijeta da se kreativno izraze.
Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić iz modnog dvojca ELFS rekli su imali su također riječi pohvale.
– S obzirom da je dizajn naš životni poziv, bio je užitak pregledavati i ocjenjivati radove i vjerujemo da smo odabrali zaista najbolje. Uz to, kroz dizajn majica s elementima dizajna Vegete koji su dio naše nove kolekcije, dobili smo priliku dati svoju viziju Vegete kao brenda – zaključili su.
I Petar Grašo bio je ovom prilikom vrlo emotivan te se prisjetio kako ga je Vegeta pratila kroz život još u roditeljskom domu.
– Iako u posljednje vrijeme, zbog brojnih obaveza nemam vremena za kuhanje kao prije, kad god sam u prilici koristim Vegetu kao siguran put do omiljenog okusa i zato mi je posebno drago što ćemo i u budućnosti spojiti snage te zajedno raditi na novim
projektima – rekao je popularni pjevač.
Kreatori 60 najbolje dizajniranih etiketa bit će posebno nagrađeni, a svi na natječaju zaprimljeni prijedlozi dizajna otisnut će se i staklenke s tim rješenjima bit će u prodaji od listopada nadalje na tržištima obuhvaćenim rođendanskom kampanjom.
Popis dobitnika možete pronaći na 60godina.vegeta.hr