5.3 C
Koprivnica
Srijeda, 6. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
NOVO RUHO

FOTO Podravka predstavila novi vizualni identitet, Dalić: Čuvamo dvije stvari za koje vjerujemo da su trajno i neraskidivo povezane s Podravkom – srce i crvena boja
F

Također, cijeli nastavak novog vizualnog identiteta objasnili su na panel raspravi direktorica Korporativnog marketinga Sanja Garaj Miloš, hrvatski dizajner te suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey Darko Bruketa te tipograf Marko Hrastovec

Ne propustite

Grupa Podravka danas je predstavila svoj novi vizualni identitet!

Na predstavljanju novog identiteta bili su prisutni djelatnici Podravke, ali i stručnjak za dizajn i arhitekturu Maroje Mrduljaš koji je kroz svoje predavanje približio nastanak vizualnog identiteta velikih svjetskih korporacija, ali kako je nastao novi identitet Podravke.

Također, cijeli nastavak novog vizualnog identiteta objasnili su na panel raspravi direktorica Korporativnog marketinga Sanja Garaj Miloš, hrvatski dizajner te suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey Darko Bruketa te tipograf Marko Hrastovec.

Novi vizualni identitet predstavila je i predsjednica uprave Podravka Martina Dalić koja je pojasnila kako se novo ruho odrazilo na Podravku.

– Kompanije su kao i ljudi. Tijekom vremena rastu, razvijaju, mijenjaju i prilagođavaju se zahtjevima tog vremena. Pokušavajući cijelo to vrijeme brusiti ono najbolje u sebi i pokazati drugima. Tako se je Podravka tijekom desetljeća rasla, razvijala, mijenjala i prilagođavala društvenom okruženju, ukusima potrošača i dosegla ovo što ima danas – ističe predsjednica Dalić.

Tijekom svog govora spomenula je u kako Podravka ima proizvodnju u četiri različite države koje u 16 država diljem svijeta ima trgovačku distribucijske kompanije kako u prehrani tako i farmaceutici, a u okusima njihovih proizvoda uživaju potrošači na više od 60 tržišta, a više od 15 njihovi lijekovi čuvaju zdravlje ljudi.

– Sve to Podravku je definiralo kao globalno prisutnu kompaniju i koja je svakodnevno u kontaktu s ljudima različitih kultura i običaja. I stoga smo upravo kako bismo dodatno osnažili tu našu globalnu prisutnost započeli brojne promjene – dodaje.

Tijekom godina Podravka se mijenjala, rasla, ostvarila uspjehe, ali s ciljem da čuva ono najvrjednije, ono po čemu se je upisala u srca i odluke potrošača. Upravo tom logikom, Podravka je pristupila odluci i načinu kako promijeniti vizualni identitet, kako ga prilagoditi novom potrošaču, kako ga prilagoditi brojnim tržištima, ljudima različitih običaja i kulture te kako da prepoznaju Podravku i da budu njezini potrošači.

– U toj odluci odlučili smo čuvati ono po čemu je Podravka prepoznatljiva, i s čime se naši potrošači naši identificiraju, a istovremeno dodati nešto novo, suvremeno. Stoga naš novi identitet čuva dvije stvari za koje vjerujemo da su trajno i neraskidivo povezane s Podravkom, a to su srce i crvena boja – ističe Martina Dalić.

– Srce simbolizira naš rad, naš način odnosa prema potrošačima i zaposlenicima, društvenoj zajednici, dok je crvena boja ono što je oduvijek vezano uz Podravku. Vjerujemo da su ova dva elementa povezana u cjelinu koja je modernija, jednostavnija, čista i u tom smislu vidljivija kako u komunikaciji, suvremenim komunikacija potrošača – kaže.

Također, novi vizualni identitet donosi dvije promjene.

– Novi vizualni identitet donosi jednu novu veliku promjenu koju vidite i jednu koju ovaj čas ne vidite. Prva velika promjena koju donosi novi vizualni identitet je naglašavanje Podravke grupe. Do sada Podravka grupa kao pojam pojavljivala se u financijskim izvještajima, a Podravka grupa je poslovna i životna činjenica i nju čine brojne druge firme kojima je Podravka vlasnik. Drugu promjenu koju donosi i koju ovaj čas ne vidite je razdvajanje korporativnog brenda od identiteta branda Podravka – zaključuje predsjednica Dalić.

Foto: Podravka
Foto: Podravka
Foto: Podravka
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Podravka, novi vizual
Foto: Ivan Balija
Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Savršeno

Ova dama nosi hit sezone bolje nego itko, pravo je osvježenje na špici

Jesen ne mora biti rezervirana samo za crne, bijele i razne smeđe nijanse, što ipak najčešće viđamo na gradskoj...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×