5.3 C
Koprivnica
Utorak, 5. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
Okus doma

FOTO Podravkini kuhari hrvatskim košarkašima priredili vrhunsku gozbu u Rumunjskoj
F

Sigurna sam kako će im naš mali poticaj dobro doći za osminu finala i izazove koje su pred njima. Vjerujemo u njih i želimo im da se kući vrate s medaljama oko vrata, izjavila je Marinka Akrap.

Ne propustite

Podravka, kao sponzor hrvatske košarkaške reprezentacije, svoju podršku našoj ekipi pruža na razne načine, u čemu su se posebno iskazali Podravkini kuhari Mišel Tokić i Zoran Delić, koji su svojim kuhanjem razveselili naše dečke na Europskom košarkaškom prvenstvu u Cluju u Rumunjskoj.

Sve je organizirano u kratkom roku, iako su kuhari prvo morali stići do Koprivnice, Mišel iz Splita, a Zoran iz Rijeke. Nakon što su pripremili sve potrebno, krenuli su na put i tako u istom danu prešli ukupno 1400 kilometara kako bi ekipi pripremili ukusna jela od hrvatskih proizvoda i namirnica i donijeli im tako okus doma.

Iskoristivši slobodan dan naše reprezentacije, Podravka je u Cluju organizirala zajednički ručak s košarkašima i predstavnicima hrvatskih i rumunjskih medija, koje je pozdravila Marinka Akrap, direktorica korporativnog marketinga i komunikacija Podravke.

– Podravka kontinuirano podržava hrvatski sport, kako nacionalne reprezentacije, tako i brojne klubove. Ako netko zaslužuje našu podršku, onda je to zasigurno hrvatska košarkaška reprezentacija i ponosni smo što smo njihov sponzor. Tako je našim kuharima bila čast doći u Rumunjsku pripremiti našim košarkašima ukusna domaća jela. Sigurna sam kako će im naš mali poticaj dobro doći za osminu finala i izazove koje su pred njima. Vjerujemo u njih i želimo im da se kući vrate s medaljama oko vrata – izjavila je Marinka Akrap.

Također, vrijedi spomenuti kako su Podravka i njeni proizvodi na rumunjskom tržištu jako dobro poznati i priznati. Podravka je na rumunjsko tržište iskoračila 2000. godine.

U posljednjih pet godina značajno je proširila asortiman svojih proizvoda na tom tržištu, od početnih 20-ak na čak 70 proizvoda, a krajem 2015. godine započela je razvoj proizvoda i u gastro segmentu, koji prati i promotivnim aktivnostima.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Savršeno

Ova dama nosi hit sezone bolje nego itko, pravo je osvježenje na špici

Jesen ne mora biti rezervirana samo za crne, bijele i razne smeđe nijanse, što ipak najčešće viđamo na gradskoj...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×