U ponedjeljak u prostorijama COOR Podravsko sunce održana je radionica Supervizijski susret – osnaživanje pomoćnika u nastavi.
Radionica je jedna od aktivnosti projekta ODJEK II – Odrastanje u jednakosti. Sadržaj su osmislili stručni suradnici škola partnera u projektu, a cilj je dodatna edukacija pomoćnika u nastavi.
Sve sudionike radionice na samom početku pozdravio je Mišel Jakšić, zamjenik koji obnaša dužnost gradonačelnika.
– Rezultati su pokazali da je ovaj projekt od velike važnosti jer ostvarujemo da sva naša djeca imaju jednake mogućnosti za obrazovanje i napredovanje. Izuzetno nam je drago da smo u tom projektu dobili dobru suradnju sa svim koprivničkim osnovnim školama – rekao je Jakšić.
Jednogodišnji projekt Grada Koprivnica ODJEK II – Odrastanje u jednakosti nastavak je uspješno provedenog projekta ODJEK – Odrastanje u jednakosti. Projekt je službeno započeo 1. kolovoza 2016. godine u okviru poziva financiranog iz Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali Europskog socijalnog fonda.
Cilj projekta je učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama na području grada Koprivnice osigurati dodatnu profesionalnu potporu kroz zapošljavanje pomoćnika u nastavi u svrhu poboljšanja obrazovnih postignuća, uspješnije socijalizacije i emocionalnog funkcioniranja. Projektom se želi odgovoriti na problem nejednakih mogućnosti s kojim se suočavaju učenici s teškoćama te im je potrebna podrška u vidu pomoćnika u nastavi čime će se pridonijeti izjednačavanju šansi za uključivanje u društvo kroz postizanje boljeg obrazovnog uspjeha te bolju prihvaćenost u okolini.
Projektom se financiraju 25 pomoćnika za 27 djece s teškoćama u razvoju u tri koprivničke osnovne škole i jednoj posebnoj odgojno-obrazovnoj ustanovi, čime je omogućeno stvaranje 25 radnih mjesta za.
Partneri na projektu su Grad Koprivnica kao nositelj projekta, OŠ Antun Nemčić Gostovinski, OŠ Braća Radić, OŠ Đuro Ester i COOR Podravsko sunce. Ukupna vrijednost projekta je 1.382.405,51 kn, pri čemu iznos bespovratnih sredstava iznosi 1.175.044,68 kn.