Pomoćnik ministrice za strukovno obrazovanje Vlado Prskalo danas je posjetio Koprivničko-križevačku županiju. Nakon odrađenog radnog sastanka s predstavnicima strukovnih i srednjih škola, HGK Županijske komore Koprivnice i Obrtničke komore KKŽ u Županijskoj upravi, krenulo se u obilazak strukovnih i srednjih škola na području Koprivničko-križevačke županije u Koprivnici, Đurđevcu i Križevcima. Pomoćniku ministrice društvo je pravio zamjenik župana Ratimir Ljubić.
Pomoćnik ministrice najavio je novi zakon o strukovnom obrazovanju.
– Imamo značajna sredstva EU na raspolaganju i želimo škole opremiti, nastavnike educirati i značajnije povezati škole s gospodarstvom da mladi ljudi poslije završene škole ostanu živjeti i raditi u Hrvatskoj. Vidim problem prostora koprivničkih škola i obećajem pomoć. Velik je to projekt i bitno nam je da se gospodarstvo u ovom kraju razvija – rekao je Vlado Prskalo.
Najavio je da se mora ići korak po korak, sada postoji šest sektora. Treba još naknadno vidjeti koliko njih je potrebno razviti i unaprijediti u Koprivničko-križevačkoj županiji.
– Drago nam je što je MZOŠ spremno uložiti novac u naše škole. Idući tjedan je jedan veći sastanak na kojem će se pokušati napraviti sinergija potražnje i ponude u pogledu škola. Gledat ćemo da povučemo što je moguće više sredstava – dodao je Ratimir Ljubić, zamjenik župana.
Planira se u svih pet škola napraviti centar kompetencija, međutim još se treba dogovoriti redoslijed, a rok za natječaj je ožujak iduće godine. Odabir projekata bit će u lipnju iduće godine. Sigurno će biti potrebno godinu dana za uvođenje novosti jer gradnja centara nije samo opremanje, već i adaptacija i dogradnja školskih prostora, objasnio je zamjenik župana.
– Time bi se u prvu ruku riješio problem nedostatka prostora za obrtničku, ali i srednju školu. U ovoj školi (zgradi) su dvije najveće škole u našoj županiji – izjavio je Ratimir Ljubić.
Zamjenik župana Ljubić i pomoćnik ministrice Vlado Prskalo obišli su praktikume i učionice Obrtničke škole Koprivnica kako bi Prskalo dobio bolji uvid u stanje i probleme škole.