1.3 C
Koprivnica
Petak, 22. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
TRENING ZA UMIRANJE

[FOTO] SAMO ZA ePODRAVINU Koprivničanac snimio spot o kojem priča cijela Hrvatska, Dinko Šimac: Nazvao me Mile Kekin i pitao hoćemo li surađivati
[

Moja je odgovornost bila prema pjesmi, uspomenama koje imam uz nju te njenom autoru Mili, kaže Dinko.

Ne propustite

Trening za umiranje, jedna od najpopularnijih pjesama grupe Hladno Pivo, koja se našla na njihovom prvom i sada već legendarnom albumu “Džinovski”, dobila je novo ruho.

Riječ je o izvedbi Mile Kekina u suradnji s još jednim velikanom, Darkom Rundekom. Obrada ove pjesme dobila je i prigodan spot, a njega je pak napravio Koprivničanac Dinko Šimac.

Vrlo plodonosan kraj ljeta za ovog kreativca koji je u razmaku od samo nekoliko dana objavio spot za koprivnički Ogenj, a onda i ovaj klasik.

Za ePodravinu Dinko je ispričao kako je do suradnje uopće došlo te kako je proteklo snimanje.

– Ogenj i spot za Kekina i Rundeka sam radio paralelno. Imao sam dovoljno vremena da napravim što sam zamislio, što često nije slučaj s rokovima za spotove. Mile je čuo za moje spotove preko poznanstva, budući da se njegov bubnjar i ja poznajemo, on me preporučio – kaže nam Dinko.

Kaže kako je Mile Kekin pregledao neke njegove radove te mu se svidjelo ono što je vidio i odlučio se za ovu suradnju.

– Jednostavno me nazvao jedan dan, pitao me jesam li zainteresiran i tu je priča krenula – govori Dinko.

Osmislio koncept spota, Kekinu se svidjelo

Dinko u svojim spotovima često koristi neke nesvakidašnje metode snimanja ili izrade spotova, pa nas je zanimalo koja je bila ideja oko ovog spota i koliko je on plod njegovog kreativnog rada, a koliko ideja koje su dolazile od strane Kekina i Rundeka.

– Te nesvakidašnje metode su moj način da si stvari zadržim zanimljivima i izazovnim iz mjeseca u mjesec. Kekin mi je rekao da ima neke ideje, ali da bi radije da ja smislim koncept. Rekao mi je samo poantu pjesme, neka vrsta road tripa kao bijega od svakodnevnih problema – pojašnjava Dinko i dodaje kako je poslušao pjesmu, razmislio i odlučio predložiti nekonvencionalnu ideju.

Foto: ustupio Dinko Šimac

– Mile je bio zadovoljan prvom verzijom mog scenarija. Tad se uključio i Rundek koji je potvrdio da želi biti dio tog koncepta – opisuje nam proces kreativnog stvaranja spota.

Iako je radi o pjesmi koja je jedna je od poznatijih iz opusa Hladnog piva, Dinko kaže kako nije previše razmišljao o tome kako će publika prihvatiti spot.

– Moja je odgovornost bila prema pjesmi, uspomenama koje imam uz nju te njenom autoru Mili. Mislim da, ako se te stvari usklade i pogodim ih u srž, spot će biti točno onakav kakav treba biti i ako publika osjeti pjesmu, osjetit će i spot. To nije uvijek lako postići, no sudeći po reakcijama Mile, u ovom je slučaju bilo uspješno – kaže.

Odlična atmosfera na snimanju

Samo snimanje je, kako nam kaže, proteklo u izrazito pozitivnoj atmosferi.

– Mislim da je cijelo ovo snimanje jedna anegdota s obzirom na to kako su stvari izgledale “behind the scenes”. Naime, Kekin i Rundek su mi stvarno morali 100 posto vjerovati jer se cijela situacija može učiniti prilično apsurdnom – kaže Dinko.

U snimanju spotova često mu pomaže i njegova djevojka, koprivnička pjevačica Romana Pavliša, a tako je bilo i na ovom snimanju koje je imalo zanimljive elemente.

– Čudno je sjediti ispred zelenog platna na gamerskoj stolici s gamerskim volanom u rukama i glumiti vožnju autića. Još kad bi Romana legla ispod stolca i tresla ga da dobijemo dojam pokreta, ponekad nam je bilo teško ne nasmijati se svemu skupa – opisuje trenutke sa snimanja.

Foto: ustupio Dinko Šimac

– Suradnja s ovim legendama je bila divna. Obojica su bila upoznata s mojim radom, što mi je posebno imponiralo. Također su pokazali poštovanje prema meni i ekipi i vjerovali u koncept – kaže Dinko te dodaje kako je upravo Mile Kekin bio posebno komunikativan i znatiželjan oko svega.

– Redovito bismo se čuli tijekom post-produkcije i nije mu bilo teško detaljno pohvaliti finalni spot – zaključuje.

Ovaj kreativan Koprivničanac tako je nakon uspješnih spotova snimljenih za Natali Dizdar, grupu Detour i brojne druge izvođače, ostvario još jednu odličnu suradnju. Ne sumnjamo kako će se za njegovo ime još čuti, a sudeći po interesu koji vlada za novi spot pjesme Trening za umiranje, telefon bi mu mogao pojačano zvoniti.

Foto: ustupio Dinko Šimac
Foto: ustupio Dinko Šimac
Foto: ustupio Dinko Šimac
Foto: ustupio Dinko Šimac
Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Lijepa gesta

Općina daje božićnice svojim učenicima, prijave do 29. studenoga

Općina Peteranec u povodu božićnih blagdana svim će učenicima koji polaze srednju školu s područja općine Peteranec isplatiti božićnicu...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×