Svečano su otvorene nove prostorije Odjela za katastar nekretnina Đurđevac, Područnog ureda za katastar Koprivnica na adresi Đure Basaričeka 12 u Đurđevcu.
U nove prostorije svoje je urede službeno preselila Državna geodetska uprava, točnije Odjel za katastar nekretnina Đurđevac.
Osim preseljenja u novi, veći prostor koji je dan Gradu Đurđevcu na upravljanje, katastar se smjestio u istoj zgradi u kojoj se nalazi i Zemljišno-knjižni odjel Đurđevac, čime će se građanima smanjiti vrijeme potrebno za prikupljanje potrebne dokumentacije vezane uz njihove nekretnine. Nakon preseljenja u nove poslovne prostorije stvoreni su svi uvjeti za povećanje učinkovitosti u pružanju usluga građanima i poduzetnicima.
Okupljene je pozdravio Ivan Mićurin, voditelj Odjela za katastar nekretnina Đurđevac koji je ukratko ispričao povijest katastra u Đurđevcu.
– Katastar na ovom području ima dugu povijest koja seže od davne 1818. godine. Trenutno je u Đurđevcu u postupku izlaganje na javni uvid katastarska općina Đurđevac I, te slijedi Đurđevac II i Đurđevac III. Nakon čega će za oko 5 tisuća hektara površine zemljišta grada Đurđevca biti uspostavljena središnja baza katastra nekretnina. U Odjelu je trenutno zaposleno devet službenika, a u proteklih godinu dana je pregledano, potvrđeno i provedeno 200 geodetskih elaborata i otvoreno je 12 tisuća neupravnih i upravnih predmeta. Zahvaljujem se Gradu Đurđevcu i gradonačelniku Hrvoju Jančiju, Državnoj geodetskoj upravi, predsjednici Općinskog suda u Koprivnici Mariji Grgešić, te svim kolegama koju su pomogli u preseljenju Odjela i realizaciji ovog projekta – rekao je Mićurin.
– Lijepo je doći u ove novo uređene prostore gdje su sad osigurani odlični uvjeti za rad djelatnika. Gruntovnica i katastar su oduvijek povezani i slažem se s gradonačelnikom da trebaju biti u istoj zgradi. Zahvaljujem se svima na sudjelovanju u ovom projektu te nas sada očekuju novi projekti – rekao je ravnatelj Državne geodetske uprave Damir Šantek.
Gradonačelnik Hrvoje Janči pozdravio je okupljene u svoje ime, ali u ime predsjednika Gradskog vijeća i saborskog zastupnika Željka Lackovića te se zahvalio ravnatelju Državne geodetske uprave Damiru Šanteku na suradnji i podršci ovome projektu.
– Objedinjavanje službi suda, katastra i gruntovnice na jednom mjestu uvelike olakšava ljudima imovinsko pravne poslove jer sada ove tri službe mogu naći na jednome mjestu. Kako za privatne osobe, to je bitno i za investitore ne samo s područja grada, već i sa svih okolnih općina. Osim što će ova služba biti dostupnija građanima, vjerujem da će i zaposlenicima olakšati posao, a ovdje ih čekaju bolji uvjeti. Želim da znate da vam je Grad spreman dati podršku i na svim projektima koje ćete imati u budućnosti. Još jednom velika zahvala svima koji su sudjelovali u ovom projektu i vjerujem da je ovo samo nastavak jedne uspješne suradnje – naglasio je gradonačelnik.
Istaknuo je i kako grad ima planove za objedinjavanje i drugih službi na jednome mjestu, zaključivši kako su svi javni djelatnici pa tako i oni ovdje zbog građana.
Podsjećamo da je od prošle godine u zgradi smještena i Stalna služba Općinskog suda.