Redakciji portala ePodravina obratio se jedan sugrađanin s pomalo neobičnim problemom. On je unazad nekoliko tjedana nekoliko puta doživio neugodnosti, odnosno probleme s bankomatom PBZ-a u Kolodvorskoj ulici u Koprivnici.
– Već sam nekoliko puta unazad mjeseci i pol dana doživio da uređaj nema novaca. Prihvati bankovnu karticu, unesem odgovarajući pin i sve prije isplate teče regularno i normalno, ali do svojih novaca ne mogu. Ne znam je li u pitanju kvar ili je na frekventnom mjestu pa se brzo prazni, ali ljuti me što onda moram odlaziti na drugu stranu grada da bi podigao željeni iznos – požalio nam se naš čitatelj i dodao da je isti problem zadesio i nekoliko drugih građana, koje je sreo na istom mjestu.
S obzirom na to, i sami smo otišli do spornog bankomata i provjerili na licu mjesta što se s njim događa. Doista, uvjerili smo se iz prvog lica da aparat nije u stanju izbaciti novac, a zbog čega, nije nam na ekranu objašnjeno.
Odgovor smo u ime čitatelja potražili u PBZ-u, no na naš upit koji smo im početkom tjedna poslali emailom, do objave teksta nisu odgovorili.