U prvih šest mjeseci ove godine, Grupa Podravka ostvarila je neto dobit od 55,6 milijuna kuna, što je porast od 78% u odnosu na isto razdoblje lani.
Prihodi od prodaje Grupe Podravka iznosili su nešto više 1.7 milijuna kuna i veći su za 4% u odnosu na isto razdoblje 2010. godine. Prodaja SPP-a Prehrana i pića iznosila je gotovo 1,4 milijuna kuna i također bilježi porast prodaje od 4% u usporedbi s istim razdobljem lani.
Rast prodaje rezultat je porasta prodaje na inozemnim tržištima (5%) te na tržištu Hrvatske gdje u promatranom razdoblju prodaja raste za 3%. Inozemna tržišta koja bilježe porast prodaje SPP-a Prehrana i pića su tržište jugoistočne Europe, gdje se najviše ističu tržišta Srbije i Bosne i Hercegovine, zatim tržište Srednje Europe s Češkom i Poljskom te tržište zapadne Europe, prekooceanskih zemalja i Dalekog istoka.
SPP Farmaceutika ostvarilo je prodaju u iznosu od 355,1 milijuna kuna, što predstavlja porast prodaje od 2% u odnosu na isto razdoblje 2010. godine. Inozemna tržišta bilježe porast prodaje SPP Farmaceutika od 9%, uz najveći doprinos tržišta Bosne i Hercegovine, a značajan rast zabilježila su i tržišta Slovenije, Rusije te Turske.
Operativna dobit (EBIT) Grupe Podravka iznosi 102,2 milijuna kuna, što označava porast od 37% te je EBIT marža podignuta na razinu od 5,9%.