Od ranog jutra brojni građani imali su velikih problema zbog problema pri radu mreže. Telefoni i mobiteli gotovo da nisu radili, internet je štekao, problema je bilo u ljekarnama, na bankomatima, pri novčanim transakcijama u trgovinama…
Iz Hrvatskog Telekoma obavijestili su javnost da je u 13 sati potpuno normaliziran telekomunikacijski promet u cijeloj zemlji.
“U ranim jutarnjim satima došlo je do poteškoća u korištenju telekomunikacijskih usluga Hrvatskog telekoma. Za vrijeme trajanja poteškoća ni u jednom trenutku nije bilo potpunog prekida telekomunikacijskih usluga. Uzroci će biti poznati nakon detaljne analize stručnjaka HT-a i partnera. Stručnjaci HT-a i Ericssona odmah su pristupili otklanjanju poteškoća. Za hitnu službu 112 preusmjeravanjem je osigurana nesmetana dostupnost – priopćili su iz HT-a oko 13.15 sati, a prenosi Večernji list.
Od ranog jutra brojni građani imali su velikih problema zbog problema pri radu mreže. Telefoni i mobiteli gotovo da nisu radili, internet je štekao, problema je bilo u ljekarnama, na bankomatima, pri novčanim transakcijama u trgovinama…
Odgovornost za pad sustava u Hrvatskom Telekomu preuzeo je korisnik Twittera pod nazivom KuNaNet. Napisao je kako se radi o DDoS napadu i prije nekoliko sati najavio je nove napade, ovaj put na Vipnet i Bnet.
24sata donosi kako su im u policiji rekli da iz Hrvatskog Telekoma nije stigla nikakva prijava za hakerski napad.