Podravka je najbolja hrvatska tvrtka! Govore to podaci nakon istraživanja koje je provela agencija Ipsos, a ispitanici su trebali navesti koje hrvatske tvrtke im spontanu padaju napamet kao najbolje.
Podravku je navelo 17 posto ispitanika, a preostale četiri tvrtke u top 5 čine Rimac Automobili (14%), INA (7%), Atlantic Grupa (6%) i Kraš (5%). Čak tri od pet najboljih su primarno aktivni u prehrambenoj industriji, prenosi Jutarnji.
To ne čudi s obzirom na kontekst pandemije koronavirusa i okrenutost domaćoj proizvodnji, poglavito prehrambenoj industriji posljednjih mjeseci. Tako Podravka bilježi odlične poslovne rezultate, a i ispitanicima u istraživanju su njeni poznati proizvodi bili automatska asocijacija pa su najviše kao slobodne asocijacije na Podravku navodili Vegetu, ali zastupljene su i juhe, Čokolino, Lino Lada, kao i općenito pozitivne asocijacije, percepcija kvalitetnih proizvoda i slično.
Da sve nije samo posljedica konteksta koronavirusa dokazuje i još jedan zanimljiv podatak – isto istraživanje je provedeno i 2016. godine, kada su ispitanici također proglasili Podravku najboljom. Značajno je porastao udio ispitanika koji Podravku doživljavaju pozitivno – njih 87 posto, u odnosu na 79 posto 2016. godine. Jako raste broj ispitanika koji se slažu s tvrdnjom da je Podravka tvrtka koja se razvija i napreduje – danas tako Podravku doživljava 76 posto ispitanika, dok je 2016. mislilo tek njih 67 posto, piše Jutarnji.
U prvom tromjesečju ova godine Podravkini prihodi od prodaje porasli za 211,3 milijuna kuna odnosno 20,8 posto, a ostvarena neto dobit je 91 milijun kuna, što predstavlja rast od 13,5 posto u odnosu na godinu ranije.
Istraživanje je provedeno na uzorku od 792 ispitanika iz opće populacije Hrvatske tijekom ožujka.