Danas u jutarnjim satima objavili smo članak gdje upozoravamo javnost na kvar signalizacije na pružnom prijelazu između Đurđevca i Virja, a koji je nastao zbog grmljavinskog nevremena koje je pogodilo to područje. Signalna svjetla neprestano su svjetlila, a rampa se nije spuštala, što je izazvalo zabrinutost i zbunjenost kod vozača. Čekali su po nekoliko minuta na prijelazu, a vlaka niotkuda.
Sve dok nije došao. Srećom, strojovođa je bio upoznat sa situacijom pa je prije prijelaza stao, a onda prošao najsporijom mogućom brzinom.
Povodom članka javile su nam se i Hrvatske željeznice. Pišu kako je na spomenutom prijelazu došlo do kvara koji je popravljen u 10.25 sati. Upozorili su da je važno da javnost zna kako treba postupati kada je prijelaz u kvaru.
– To konkretno znači da u slučaju kada je željezničko-cestovni prijelaz u kvaru, prometnik vlakova strojovođi u kolodvoru ispostavlja pisani nalog da je željezničko-cestovni prijelaz neispravan, a strojovođa je dužan prije željezničko-cestovnog prijelaza zaustaviti vlak i nakon što se uvjeri da sudionici cestovnog prometa ne prelaze preko željezničko-cestovnog prijelaza, nastaviti vožnju brzinom do najviše 10 km/h dok čelo vlaka ne prijeđe preko ŽCP-a te nakon toga nastaviti vožnju najvećom dopuštenom brzinom. Upravo se po takvom nalogu prometovalo i danas preko željezničko-cestovnog prijelaza Virje – Đurđevac – piše u priopćenju HŽ-a.
Dakle, kad su pružni prijelazi u kvaru, strojovođe su najčešće upoznate sa situacijom te poduzimaju maksimalne mjere opreza. Tako je bilo i danas.