Hrvatska turistička zajednica jučer se pohvalila kako je izradila novu online brošuru u potpunosti posvećenu promociji kontinentalnog turizma, no u njoj o Podravini i Prigorju nema ni spomena, čak štoviše, zaobišlo nas se i to u širokom luku.
Novi promo materijal nazvan je Puna inspiracije – skrivena blaga hrvatske unutrašnjosti, koju možete vidjeti OVDJE.
Uz hrvatski jezik, brošura je prevedena na engleski i njemački jezik, a riječ je o svojevrsnoj šetnji prelijepom unutrašnjosti Hrvatske kroz turističke priče i atraktivne fotografije, a sve kako bi se turistima na što bolji i jednostavniji način približile ne samo prirodne ljepote unutrašnjosti Lijepe naše, već i njene posebnosti i znamenitosti, pojasnili su svoje namjere.
– Nakon ljetnog dijela turističke godine u kojem smo, s obzirom na okolnosti uzrokovane pandemijom, ostvarili vrlo dobre rezultate, aktivnosti usmjeravamo na promociju posezone gdje nam je u prvom planu promidžba kontinentalnog turizma, eno-gastronomije, ali i nautike kao jednog od najtraženijih hrvatskih turističkih proizvoda- izjavio je tom prilikom direktor Hrvatske turističke zajednice Kristijan Staničić.
U županijskoj TZ ih o tome nisu obavijestili
Brošura čitatelju već na prvoj stranici šalje poruku: Ne ispunjavajte život danima, ispunite dane životom pa je jednostavno postaviti pitanje, smatraju li ljudi iz krovne turističke organizacije kako u našem kraju, na svega stotinjak kilometara od Zagreba, nema života. Da stvar bude apsurdnija, upravo je iz HTZ-a prošle godine stiglo veliko priznanje Renesansnom festivalu i Picokijadi koji su proglašeni TOP manifestacijama i dodijeljeno im je po 200 tisuća kuna.
Svoje su stranice u online brošuri zasluženo dobili Kopački rit, Vukovar, područje od Iloka do Vukovara, Istok Hrvatske, Papuk, Požega Lonjsko polje, Moslavačka gora, Međimurje, Cikloturizam, Varaždin, Dvorci Zagorja, zdravstveni turizam, Medvedica, Zagreb, Istra, Zrmanja, rijeka Una, Lika, Velebit, Sinj, Imotski i na kraju, neretvanski kraj.
Zbog čega Podravina i Prigorje nisu dobili svoju zasluženu stranicu, provjerili smo kod Kristine Sočev, pomoćnice direktora Turističke zajednice Koprivničko-križevačke županije.
S izradom spomenute brošure Sočev nije bila upoznata do našeg telefonskog poziva.
– Nisam bila upoznata s činjenicom da se takvo što priprema. Nažalost, nema nas unutra, a nije istina da se nemamo s čime predstaviti i privući goste k nama tijekom godine. Tu su Renesansni festival koji je od strane HTZ-a prošle godine dobio i titulu TOP manifestacije kao i Picokijada, naša hlebinska naivna umjetnost, biciklističke rute, stari grad Kalnik, hrvatska Sahara, rijeka Drava i još mnogo toga, svakako smo zaslužili prostor u novoj brošuri – smatra Kristina Sočev.
Iz HTZ kažu da će brošura dobiti nastavak
Objašnjenje o tome kako to da Podravine i Prigorja nema na stranicama potražili smo i od HTZ-u.
Dario Trnka, voditelj Odjela za domaći PR pojasnio je da je brošura Puna inspiracije – skrivena blaga hrvatske unutrašnjosti dostupna u online obliku te je riječ o prvom nastavku koji je prije svega inspiriran na temelju materijala, tekstova i fotografija kreiranih povodom prošlogodišnje manifestacije Dani hrvatskog turizma koji su se po prvi put u povijesti održali na kontinentu, odnosno Slavoniji.
– Tada smo odlučili proširiti i nadopuniti sadržaj, napraviti nove dodatne tekstove pisane od strane turističkih novinara i vrhunske fotografije renomiranih fotografa. Brošura je osmišljena na način da se kroz različite aktivnosti, ponudu i zanimljivosti predstavi unutrašnjost Hrvatske (muzeji, gastronomija, aktivni turizam….). Svaka lokacija spomenuta u brošuri predstavljena je kroz određenu priču – pojašnjava Trnka i dodaje kako je smisao ovakvih brošura motivirati turiste na daljnje istraživanje naše zemlje.
– Izostanak određenih lokaliteta, (cijele Koprivničko-križevačke županije op.a.) u sklopu ovog prvog nastavka bit će nadoknađen u našim budućim aktivnostima jer je gotovo nemoguće uključiti svu raskoš i bogatstvo ponude unutrašnjosti naše zemlje kroz jednu brošuru uzmemo li u obzir da se radi o kreaciji i produkciji velikog broja različitih sadržaja što je tehnički zahtjevno – pojasnili su iz HTZ-a.