5.2 C
Koprivnica
Nedjelja, 22. prosinca 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
Rješavanje lokalnih problema i potreba

Građanska inicijativa Volim Križevce pretvara se u prvu lokalnu zakladu, s radom kreću već od rujna ove godine
G

Građani su redovito isticali potrebu za stipendiranjem studenata slabijeg imovinskog statusa, uređenjem dječjih igrališta, organizacijom raznih humanitarnih akcija pa čak i izgradnjom solarne elektrane čiji bi prihod bio stalni priljev sredstava u zakladu - dodao je Belani, jedan od osnivača inicijative.

Ne propustite

Građanska inicijativa Volim Križevce, pokrenuta od strane novog križevačkog gradonačelnika Marija Rajna krajem siječnja ove godine, najavljuje kako će se uskoro transformirati u zakladu koja će se baviti lokalnim problemima i potrebama.

Prva zaklada u Križevcima bavit će se financiranjem i doniranjem manjih projekata u gradu i okolici, od stipendiranja studenata, rada socijalne samoposluge, potpore društvenim poduzećima i njihovih projekata te sličnih socijalnih inicijativa i društvenih inovacija za dobrobit lokalne zajednice.

Mnoge je građane u početku zbunjivala povezanost građanske inicijative i predizborne kampanje Marija Rajna, ali skepsa i zbunjenost ubrzo je zamijenjena konkretnim akcijama koje su pridobile pozornost i povjerenje Križevčana i Križevčanki.

– S obzirom da je Rajn kao nezavisni kandidat za gradonačelnika Križevaca kandidaturu najavio još u listopadu prošle godine, njegova povezanost s inicijativom bila je javno komunicirana od samog početka, što je na kraju krajeva ilustrirano logotipom inicijative na izlogu Rajnovog “ureda budućeg gradonačelnika”, kao i promotivnim štandom Volim Križevce vikendom na Nemčićevom trgu – rekao nam je Hrvoje Belani, medijski aktivist i jedan od osnivača inicijative.

Upravo su volonteri inicijative Volim Križevce donijeli ekspertizu i iskustvo koji su bili neophodni za uspjeh crowdfunding kampanje “Choco Bar by Hedona”, prve takve provedene u Križevcima, kojom  su prikupili 50-ak tisuća kuna za pomoć u opremanju Choco Bara Čokolaterije Hedona te su potrepštinama donirali socijalnu samoposlugu.

Nikako nismo željeli da se ovaj lokalni brand u nastajanju, s tako snažnom afirmativnom porukom, kontaminira dnevnopolitičkim prepucavanjima. Maksimalno smo se koncentrirali na izvođenje konkretnih projekata i akcija koje donose dobrobit za lokalnu zajednicu čime smo htjeli, između ostalog, oplemeniti medijski prostor u vrijeme izborne kampanje za lokalne izbore – izdvojio je Belani konkretne akcije.

Foto: Građanska inicijativa Volim Križevce

Jezgru inicijative čini desetak osoba, a među njima su energetski stručnjak doc.dr.sc. Robert Pašičko, Damjan Tkalec koji je vodio crowdfunding kampanju, fotografkinja Irma Vargić s iskustvom u online marketingu, aktualni zamjenik gradonačelnika Danijel Šaško i gradski vijećnik Saša Ružić, ravnateljica Glazbene škole Alberta Štrige Branka Špoljar, profesor glazbene kulture Igor Kudeljnjak, prodajni menadžer Branimir Lovreković i drugi.

– U tijeku je priprema potrebne dokumentacije za osnivanje zaklade “Volim Križevce” te njen službeni početak rada možemo očekivati najkasnije najesen, već u rujnu.  Razgovarali smo s desecima građana jer smo htjeli čuti kako oni vide rad zaklade, koja područja oni smatraju prioritetnim i na koji način se žele uključiti u rad zaklade. Građani su redovito isticali potrebu za stipendiranjem studenata slabijeg imovinskog statusa, uređenjem dječjih igrališta, organizacijom raznih humanitarnih akcija pa čak i izgradnjom solarne elektrane čiji bi prihod bio stalni priljev sredstava u zakladu – napomenuo je Belani neke od prijedloga građana.

Kroz ankete koje su provodili aktivisti iz inicijative, građani su naveli da zaklada treba podržavati mlade Križevaca u obrazovanju i bavljenju sportom, ali i osobe treće životne dobi koje žive u neimaštini, kao i poticati održivi, zeleni razvoj i zaštitu okoliša, uz jasno i transparentno financijsko poslovanje zaklade kako bi se steklo dugoročno povjerenje što većeg broja donatora i pridobilo nove zakladničare.

– Posebno im se svidjela crowdfunding kampanja za Čokolateriju Hedona i smatraju da Križevcima treba više takvih društvenih poduzeća. Sve ove ideje ćemo nastojati oblikovati u realan plan rada zaklade, s ciljem brendiranja Križevaca kao grada koji pruža jednake mogućnosti za sve – opisao je Belani za kraj razgovora smjer u kojem zaklada planira djelovati.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Podravsko-prigorski poslodavci

Božićnice od 250 do 700 eura, jedna naša tvrtka isplatila i 13. plaću

Već tradicionalno povodom blagdana tvrtke s područja Podravine i Prigorja nagrađuju svoje zaposlenike, isplaćuju se božićnice i daruju prigodnim...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×