Ludbreška Turistička zajednica u suradnji s tvrtkom Vision Team pokrenula je promociju lokalne turističke ponude, putem mobilne aplikacije Vision one čiji je cilj umrežavanje svih sudionika u turizmu kontinentalne Hrvatske. Promocija se odvija u suradnji s gradovima i turističkim zajednicama promovirajući lokalne poduzetnike sa svojim proizvodima i uslugama.
– S obzirom na to da se radi o platformi koja pokušava objediniti turistička mjesta Hrvatske i nama je zanimljiva, posebice jer se svi važni podaci i zanimljivosti nalaze na jednome mjestu i to na zaslonu mobitela – rekao je gradonačelnik Dubravko Bilić.
Kako kaže, osim što je riječ o vrlo inovativnoj aplikaciji, ona je i funkcionalna jer zahvaća cijeli segment turističke ponude, ali i boravka gosta u nekome mjestu.
– Uz brojne druge hrvatske gradove, prepoznali smo značaj aplikacije i drago nam je da smo dio te priče. Većina partnera projekta je s područja kontinentalne Hrvatske koja bilježi stalni rast dolazaka i ono što je najvažnije, noćenja na kontinentu – upućuje nas Bilić.
Tvrdi kako u Varaždinskoj županiji, Ludbreg predstavlja jaču turističku destinaciju brojem ležajeva, ali i vrijednih zanimljivosti.
Vision One mobilna aplikacija koja je nedavno izašla na tržište povezuje i umrežuje sudionike u turizmu u jedinstvenu platformu, što uvelike podiže vidljivost svih aplikacija partnera, a krajnjem korisniku omogućuje brzu informaciju i komunikaciju s partnerima na jednom mjestu.
Aplikacija, također, ima niz jedinstvenih funkcionalnosti koje poslovanje podižu na jednu modernu i produktivnu razinu s izravnim pristupom i komunikacijom sa svojim klijentima/strankama/kupcima.
Korištenje mobilnih aplikacija u svrhu veće učinkovitosti poslovanja te odlične i trenutne povezanosti sa svojim strankama/kupcima svjetski je trend.
Aplikacija Grada Ludbrega u fazi je izrade, a po završetku bit će predstavljena javnosti.