Najnovije QUDAL istraživanje pokazalo je kako je Podravka, prema iskustvu, mišljenju i percepciji hrvatskih potrošača i dalje na samom vrhu hrvatskih gospodarskih subjekata kada je riječ o kvaliteti ponuđača roba i usluga. Podravka je tako od strane hrvatskih potrošača dobila najviše moguće ocjene pri odabiru gospodarskog subjekta koji nudi najveću razinu kvalitete uopće, dok su njeni proizvodi u čak u 11 pojedinačnih kategorija prepoznati kao sinonim kvalitete.
Kada je u pitanju pobjeda u glavnoj kategoriji, projektom se nagrađuju subjekti koji na određenom teritoriju nude apsolutno najveću razinu kvalitete uopće, prema mišljenju samih konzumenata. Pitanja su u QUDAL istraživanju bila otvorenog tipa, ispitanicima odgovori nisu bili ponuđeni već su oni sami mogli slobodno navoditi ono što smatraju najprimjerenijim odgovorom za svako postavljeno pitanje, odnosno sami navesti ime proizvoda koji u određenoj kategoriji smatraju vodećim. Upravo na ovaj način Podravka se pozicionirala kao simbol kvalitete na tržištu, jer su je potrošači, osim u glavnoj, odabrali kao sinonim kvalitete u čak 11 različitih kategorija, odabravši upravo Podravkine brandove kao svoj prvi izbor.
Tako je, osim zlatne medalje u glavnoj kategoriji, Podravka osvojila još 11 zlatnih medalja pobijedivši u 11 pojedinačnih kategorija. Potrošači su izabrali najkvalitetnije proizvode iz različitih prehrambenih kategorija, a nositelji zlatnih medalja tako su; Vegeta, marmelada – džem, slatki namaz, juhe iz vrećice, konzervirano povrće, konzervirano voće, gotovi umaci za tjesteninu ili rižu, senf, mješavina za kolače u prahu, brašno i riblje konzerve Eva. Ovim istraživanjem se pokazuje na koji način hrvatski potrošači razmišljaju kad je riječ o specifičnostima kvalitete proizvoda kada te proizvode ili usluge uspoređuju s konkurencijom na tržištu.
U QUDAL istraživanjima kvalitete mjeri se zadovoljstvo kupaca po inovativnoj DEEPMA metodi koja se provodi u potpunosti u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR). Medalja za kvalitetu QUDAL dodjeljuje se isključivo onim proizvodima i uslugama na tržištu koji potrošaču nude najveću razinu kvalitete.
– Iznimno nam je drago što je i ovom nagradom Podravka prepoznata od strane samih potrošača, kao pojam, simbol i najbolji primjer za najvišu razinu kvalitete kada je riječ o proizvodima na hrvatskom tržištu. Osim toga, posebno smo ponosni na rezultat od čak 11 pojedinačnih nagrada, čime su potrošači pokazali posebno povjerenje prema kvaliteti cijelog niza naših proizvoda – naglasio je Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave.
QUDAL istraživanje provodi švicarska kuća ICERTIAS – International Certification Association – sa sjedištem u Zurichu, uz podršku vodeće svjetske konzultantske i revizorske organizacije PWC – PricewaterhouseCoopers, a cilj projekta je skrenuti pozornost javnosti na važnost kvalitete u svakodnevnom odabiru i prava građana na vrhunsku razinu kvalitete, kao i omogućiti potrošačima lakše snalaženje i lakši pronalazak najkvalitetnijih proizvoda i usluga na tržištu.