Vrtić je mjesto gdje djeca borave, igraju se, druže, ali je to i mjesto dijaloga, suradnje, zajedničkog učenja.
Sve navedeno djeci u ranoj dobi pruža mogućnost zdravog i prirodnog razvoja. Dijete je već od prvih dana svjesno i aktivno biće, sposobno za interakciju sa svojom okolinom. Ono je cjelovito biće sa specifičnim potrebama, pravima i kulturom znanja i aktivno sudjeluje u svojem razvoju. Za djetetovo kvalitetno učenje jako je važno prostorno i materijalno okruženje koje ga potiče na aktivnost, situacijsko i suradničko učenje. Stalna dostupnost materijala, omogućuje neovisnost i autonomiju u učenju. Okruženje mora omogućiti djetetu istraživanje.
Tako su vrtićarci iz dječjih skupina Kikići i Ježići istraživali i radili u svojem vrtu koji se nalazi u dvorištu vrtića. Tokom cijelog prošlog tjedna bili su vrijedni, okopali su biljke, grabljali, nosili korov u kompostište, zalijevali posađeni špinat, ubrali tikvice za juhu, izvadili luk i posijali su zelenu salatu.