Fran Kauzlarić iz Koprivnice sa svojim je timom postigao izvanredan uspjeh sa startupom Turneo, osiguravši 2 milijuna eura investicije od prestižnih američkih investitora.
Financijska injekcija
Njegova vizija i trud prepoznati su na globalnoj razini, a Turneo je sada na putu da značajno utječe na turističku industriju i postane ključan u daljnjem širenju svoje revolucionarne tehnologije u turizmu.
Koliko je ovo veliko, govori činjenica da je riječ o investitorima koji stoje iza giganata poput LinkedIna, Skypea, Shopifyja, Toasta, Pinteresta i mnogih drugih.
Iskustveni turizam
Turneo je start-up hrvatskih osnivača koji nastavlja širenje na globalnom tržištu, a s ciljem omogućavanja većem broju hotelskih kuća da svojim gostima ponude nevjerojatne destinacijske aktivnosti, odnosno iskustva na putovanju.
Osim ulaganja u povećanje tima, investicija će omogućiti širenje na nova tržišta i značajnu nadogradnju proizvoda.
Osnovan 2022. godine, Turneo omogućava hotelima upravljanje cjelokupnom ponudom aktivnosti u destinaciji na jednom mjestu. Gostima hotela omogućuje pregled i rezervaciju aktivnosti i transfera putem hotelske web stranice ili aplikacije. Istovremeno, hotelima pruža jedinstvenu platformu na kojoj se upravlja cjelokupnom ponudom hotelskih aktivnosti, kao i aktivnosti vanjskih partnera. To uključuje stvaranje i objavljivanje novih aktivnosti, suradnju s lokalnim pružateljima usluga, kao i pregled i analizu podataka te recenzija gostiju.
Hoteli gostima nude aktivnosti i destinacije
– Turisti danas planiraju i rezerviraju aktivnosti prije nego stignu na destinaciju, i zapravo biraju destinaciju prema ponudi aktivnosti koju vide. S Turneom, hoteli konačno gostima mogu predstaviti svoje destinacije i jednostavno upravljati ponudom aktivnosti. Za hotele to znači – sretniji gosti, dodatni prihodi i manje operativnih poteškoća. – rekao je Fran Kauzlarić, suosnivač Turnea.
Hrvatska je Turneu bila „launch“ tržište, i do sada su ostvarili suradnju s nekim od najvećih hotelskih kuća na ovim prostorima, odakle su i pokrenuli širenje na globalno tržište. Tako gosti brojnih hotelskih kuća poput Aminessa, Falkensteinera, Liburnije, Maistre, Plave Lagune i mnogih drugih mogu kroz njihove vlastite digitalne dućane bukirati degustacije vina, brodske ture, letove balonom, kao i aktivnosti unutar hotela, uključujući spa i wellness.
Aktivnosti su iznimno važne za produljenje turističke sezone, jer gosti koji traže iskustveni turizam putuju tijekom cijele godine.
Mijenjaju se preferencije putnika
Posljednjih godina došlo je do značajnog rasta na tržištu tura i aktivnosti, te se predviđa da će tržište doseći 463 milijarde dolara do 2030. godine. Turneo predviđa da će kroz hotele od toga proći 172 milijarde dolara.
– Oduševljeni smo što imamo podršku sjajnih investitora kao što su Bessemer Venture Partners i Underline Ventures – rekao je Matija Marijan, izvršni direktor i suosnivač Turnea.
– Povijesno gledano, sobe su bile glavni izvor prihoda za hotele. Međutim, preferencije putnika dramatično su se promijenile posljednjih godina, i samo prodaja soba više nije dovoljna- rekao je Aditya Nidmarti, investitor iz Bessemer Venture Partnersa i novi član upravnog odbora Turnea.
– Turneo je jedinstveno pozicioniran da transformira način na koji ljudi doživljavaju putovanja i na koji hoteli unapređuju destinacije na kojima posluju – rekao je Alex Ferrara, partner u tvrtki Bessemer Venture Partners, koji je prethodno vodio Seriju A ulaganja u Shopify 2010. godine.
S ovom novom injekcijom kapitala, Turneo planira osnažiti ponudu proizvoda, povećati globalnu korisničku bazu i uspostaviti strateška partnerstva s vizionarskim globalnim hotelijerima. Tvrtka, koja je prethodno prepoznata kao jedan od Hot 25 Travel Start-upova za 2024. godinu od strane PhocusWirea, također će uložiti u daljnji razvoj svoje AI platforme kako bi ponudila još veću personalizaciju destinacijskih aktivnosti kroz hotele.