Koprivnički povijesni sadržaji zaposjeli su glavni zagrebački trg, Trg bana Jelačića, te svojim prisustvom tradicionalno uveličali ovogodišnje izdanje Markovog sajma. Svojom su originalnošću i atraktivnošću nezaobilazan i temeljni dio same manifestacije, koja se ove godine održava po 6. puta u suorganizaciji Koprivničke turističke zajednice.
– Riječ je o jednoj od najkompleksnijih i logistički najzahtjevnijih manifestacija koju neka Turistička zajednica organizira van granica svoje nadležnosti. Koprivnički mušketiri i haramije, naša renomirana povijesna postrojba, defiliraju zagrebačkim trgovima i ulicama te svojim naočitim i markatnim izgledom privlače ljude na mjesto događanja. S druge pak strane, Stari zanati vjerno prezentiraju davno zaboravljene vještine i umijeća izrađujući replike proizvoda po uzoru na svoje prethodnike iz srednjeg vijeka – objasnio je Renato Labazan, direktor gradskog TZ-a.
Ove godine Koprivničanci ponovno prikazuju vrhunske atraktivnosti uz mnoge novitete koji brojnim posjetiteljima „pričaju” povijesnu priču i na taj način prikazuju „žive slike” davno minulih i zaboravljenih vremena Markovog sajma, Renesansnog festivala, ali i Podravskih motiva.
– Ovo je zasigurno jedna od najznačajnijih promotivnih aktivnosti na nama najzanimljivijem tržištu, gdje naši predstavnici svakodnevno, puna četiri dana, podijele na tisuće promotivnih materijala te komuniciraju sa desetak tisuća posjetitelja i upoznaju domaće i strane turiste s turističkim potencijalima našeg grada i okolice – dodao je Labazan, napominjući kako gotovo sve troškove koprivničke promocije snose Kraljevi ulice i Zagrebačka turistička zajednica što je itekako važno u ovim recesijskim vremenima.