Počeo je projekt Knowledge Well, što je zapravo akronim naziva „Cross border development of centers of excellence in primary schools“, u kojemu će koprivničke osnovne škole surađivati s mađarskim partnerima.
Povodom toga održana je početna konferencija u Osnovnoj školi Braća Radić, gdje su goste iz mađarskog Heviza dočekali ravnatelj škole Krešo Grgac, zamjenica gradonačelnika Melita Samoborec i voditelj Bojan Solomun.
– Ponosni smo na sve rezultate ove škole. Ovo će biti dodatna vrijednost, hvala ekipama koje su ovo realizirali – rekla je Melita Samoborec.
Ravnatelj Krešo Grgac upoznao je prisutne sa školom, koja je najveća osnovna škola u Koprivnici i županiji s 910 učenika i 41 razrednim odjelom te 90 zaposlenika.
Glavni cilj projekta Knowledge Well je uspostaviti pet adekvatno opremljenih i kompetentnih centara izvrsnosti u partnerskom prekograničnom području Mađarska-Hrvatska čime će se stvoriti uvjeti za provedbu kvalitetnih obrazovnih programa u osnovnim školama u gradu Koprivnici, koji uvelike nadilaze zakonski propisane osnovnoškolske obrazovne standarde.
– Projektne će aktivnosti biti usmjerene na učitelje i učenike osnovnih škola između prekograničnih partnera. Počekom provedbe organizirati će se prekogranični okrugli stolovi za učitelje te će se identificirati izvrsni učenici dobnih skupina 5. i 6. razreda osnovnih škola na području partnera. Kroz projekt će se uz pomoć vanjskih stručnjaka osmisliti programi za šest područja izvrsnosti unutar prirodnih, društvenih i tehničkih znanosti po kojima će se raditi tijekom provedbe radionica namijenjenih izvrsnim učenicima. Prekogranična komponenta biti će stavljena i na organizaciju zajedničkih trodnevnih kampova te prekograničnih natjecanja za izvrsne učenike – rekao je Bojan Solomun na predstavljanju, ranije ove godine.
Kroz projekt će biti nabavljena moderna IT oprema potrebna za provođenje projektnih aktivnosti, instrumentariji za identifikaciju te edukacijski materijali za rad sa izvrsnim učenicima. Sve navedeno poslužiti će kao alati za poticanje intelektualnog i socioemocionalnog razvoja učenika te razvijanje njihove kreativnosti i motivacije.
Period implementacije projekta je 20 mjeseci, od 1. lipnja 2020. do 31. siječnja 2022. godine.