Na natjecanju “Digitalni učenički inkubator” u kojem je sudjelovalo više od 1900 učenika i nastavnika iz više od 160 škola, tim učenika Osnovne škole “Vladimir Nazor” u Križevcima pokazao je raskoši svojeg talenta i osvojio visoko drugo mjesto. Srebrnu ekipu činili su Monika Bolfan iz 8.c te Frane Marinković, Mate Babić i Marija Katić iz 8.b, a mentor im je bio učitelj Saša Petrinić.
Njihov projekt, aplikaciju pod nazivom “Virtualni asistent za upis u srednju školu” (VAZUS) žiri je prepoznao kao nešto inovativno, novo i smisleno.
– Na projektu se radilo dva i pol mjeseca uz dosta teške uvjete, s obzirom na to da se nismo mogli sastajati uživo već online. Svaki tjedan pratili smo predavanja uglednih profesora, stručnjaka i poslovnih ljudi te izvršavali zadatke koji su nam bili postavljeni. Uz to razvijali smo aplikaciju odnosno chatbot koji učenicima osmih razreda omogućava izbor škola i zanimanja te pomaže kod prikupljanja potrebne dokumentacije za upis kao i prijavu na upisi.hr. Puno odricanja i truda na kraju se isplatilo – rekao je učitelj Saša Petrinić.
Digitalni učenički inkubator namijenjen je učenicima svih osnovnih (viši razredi) i srednjih škola u Hrvatskoj. Cilj mu je okupiti sve one koji žele razvijati svoje kreativne potencijale, razmišljati drugačije, maštati i sanjariti te mijenjati svijet. Inkubator su pokrenuli Školska knjiga, Institut za inovacije te Znanstveni centar izvrsnosti za školsku efektivnost i menadžment kako bi potaknuli učenike na kreativno promišljanje i angažirali ih oko osmišljavanja ideja i razvoja projekata u ovim izazovnim trenutcima socijalnog distanciranja.