Brza cesta uvijek je aktualna tema, ali koliko god mi na nju trošili prostora u medijima, ali i vremena za razgovor i raspravljanje kako bi trebalo, gdje je zapelo i tko je tome kriv, stvari nikako da se pomaknu s mrtve točke barem kad je Koprivnica u pitanju.
Đurđevac je stoga odustao od ideje da će u budućnosti ovisiti o dionici brze ceste prema Križevcima, već su sve karte stavili na onu koja ide prema Bjelovaru i svim se snagama trude nastaviti gradnju produžetka prometnice, koja bi Picoke spojila na taj odvojak podravskog ipsilona.
Nakon što je počela gradnja zadnje dionice brze ceste do Bjelovara, Grad Đurđevac je dogovorio radni sastanak u Hrvatskim cestama i pokrenuo niz aktivnosti radi zajedničkog sufinanciranja izrade projektne dokumentacije za dionicu brze spojne ceste Đurđevac- Bjelovar.
Cilj im je da čim završe radovi na brzoj cesti do Bjelovara projektna dokumentacija za brzu spojnu cestu do Đurđevca bude spremna kako bi mogli krenuti radovi na izgradnji te dionice. Predsjednik Gradskog vijeća Žejko Lacković ovom je prilikom poručio Koprivničancima da bi, kako bi došli do dugo očekivane prometnice moraju iz korijena nešto promijeniti.
– Pokretanje aktivnosti na gradnji drugog kraka Podravskog ipsilona prema Koprivnici moguće je ubrzati i ostvariti tako da županija i Grad Koprivnica zajednički sufinanciraju izradu projektne dokumentacije za dionicu Koprivnica – Kloštar Vojakovački od čega gotovo 18 kilometara dionice predstavlja sjevernu obilaznicu Koprivnice. Realizacija ovakvog projekta zahtjeva zajednički nastup i sufinanciranje prema primjeru na Grad Đurđevac. Potrebno je promijeniti kut gledanja kako bi se ubrzala dinamika gradnje, cestu bi trebalo graditi od Koprivnice do Križevaca – poručio je predsjednik Gradskog vijeća Željko Lacković.