Nova uzdanica talijanskog proizvođača super automobila je Huracan, nasljednik do sad najuspješnijeg Gallarda koji se, od predstavljanja prije deset godina, proizveo u 14.022 primjerka. Iako se nagađalo kako će ime novog Lamborghinia biti Cabrera, naziv je ipak preuzet od španjolskog borbenog bika Huracan iz 1879. godine.
Riječ je o potpuno novom modelu opremljenom 5.2 litrenim V10 motorom snage 499kW/610 KS. Ta snaga mu omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 3,2 sekunde i 9,9 sekundi do 200 km/h s maksimalnom brzinom od vrtoglavih 325 km/h. Kako bi lakše klizio cestom ugrađen je novi sedmerobrzinski mjenjač s dvostrukom spojkom, Lamborghini Doppia Frizione, te elektronički kontrolirani pogon na sva četiri kotača. Auto ima masu od 1.422 kilograma, dugačak je nešto manje od četiri i pol metra, širok gotovo dva i visok svega metar i 16 centimetara.
Vanjski dizajn je pomalo suzdržan od onog na kakav nas je navikao Lamborghini. Karakteriziraju ga oštri rubovi i jasne površine, te otvori za zrak iza bočnih stakala. U već standardno luksuznoj unutrašnjosti obloženoj kožom Nappa i Alcantarom, dominira instrumentna ploča TFT od 12,3 inča. Ovaj 3D grafički kokpit s visokom rezolucijom od 1.440×540 piksela pokretan je Tegra 30 čipom iz Nvidijine Tegra 3 serije.
Spomenemo i cijenu koja je za nekih 30.000 eura skuplja od Gallarda te se kreće oko 188.000 eura. Za kraj nam preostaje vidjeti može li novi Huracan nadmašiti svog prethodnika, jer povijesno gledano Lamborghini je u svojoj 51 godinu dugoj povijesti prodao oko 30.000 vozila od kojih skoro polovica otpada upravo na umirovljenog Gallarda.
izvor: auto-info.hr