Boris Crnković je napomenuo da će, ako će sve ići po planu, zajedno s hotelom Raj preuzeti sve zaposlenike, kojih je osam, i poslovanje te uslugu hotela podići na veću razinu.
Obitelj Crnković, vlasnici ludbreških hotela Amalia i Crnković, proširuju svoj hotelijerski biznis.
Ovih dana su u završnoj fazi pregovora kupnje hotela Raj s tri zvijezdice u Ludbregu, koji je u vlasništvu obitelji Brunčić.
– Još su tri mjeseca do konačnog preuzimanja, a u poslu se uvijek mogu dogoditi neočekivane stvari pa ne bih srljao pred rudo – rekao nam je Boris Crnković.
Napomenuo je da će, ako će sve ići po planu, zajedno s hotelom Raj preuzeti sve zaposlenike, kojih je osam i poslovanje te uslugu hotela podići na veću razinu.
Hotel ima 30 kreveta i 100 mjesta u restoranu, a obitelj Brunčić se više ne želi baviti tom djelatnošću. Imaju soboslikarski obrt i bave se vinogradarstvom pa su Crnkovići vidjeli svoju priliku da u potpunosti zavladaju ludbreškim hotelijerstvom.
– Željeli smo proširiti smještajne kapacitete jer nam je vjerski turizam u neprestanom porastu i svake godine dolazi povećan broj hodočasnika – objašnjava Crnković.
Njegova je obitelj, počevši od Borisova oca Dragutina Crnkovića, u Ludbregu godinama najuspješnija u hotelskom poslovanju.
Posao su nakon njegova odlaska u mirovinu, preuzeli Boris i njegova supruga Kornelija, koji svojim uspješnim rukovođenjem hotelima te uvođenjem višeg nivoa poslovanja, u Ludbreg privlače sve veći broj turista.
Nedavno su obnovili svadbenu salu u hotelu Amalia, a prije par godina i veću salu u sklopu hotela Crnković, koje su bukirane narednih godinu dana.
– Dolazi nam sve više mladenaca iz Koprivničko-križevačke županije, koji su prepoznali kvalitetu usluge – kaže Crnković.
Vlasnici su i restorana Pivnice Mejaši, u samome centru grada uz hotel Amaliu, koja je lani kompletno preuređen.
Sada kupnjom Raja preuzimaju kompletnu hotelijersku ponudu u gradu, na kojoj mogu pozavidjeti i neki veći gradovi.