0.7 C
Koprivnica
Petak, 22. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
IZRAĐUJU STRATEGIJU

Molvarci na radionici iskazali veliku želju za unapređenjem i razvojem općinskog turizma
M

Cilj radionice bio je stvoriti strateški plan za razvoj turizma Molvi koji će omogućiti unaprjeđenje turističke ponude i razvoj ekonomskih aktivnosti u području

Ne propustite

Predstavnici molvarskih udruga, OPG-ova te domaćinstva koja se bave ugostiteljskim i turističkim uslugama sudjelovali su na radionici Izrada Turističke razvojne strategije Općine Molve za razdoblje od 2023. – 2030.

Raspravljalo se o ključnim pitanjima vezanim uz turizam u Općini Molve, uključujući geografsku lokaciju, prirodne i kulturne resurse te potencijale i izazove s kojima se suočava lokalni turizam.

Cilj radionice bio je stvoriti strateški plan za razvoj turizma Molvi koji će omogućiti unaprjeđenje turističke ponude i razvoj ekonomskih aktivnosti u području.

Strategija treba postati osnovni strateški dokument na području turizma kojim će se pokrenuti novi razvojni ciklus, kao i stvoriti stabilne uvjete za nove investicije u turizmu te potaknuti uključivanje lokalnog stanovništva za nove poduzetničke poduhvate, direktno ili indirektno povezane s turizmom.

Analiza trenutnog stanja pokazala je da je nužno napraviti vrlo ozbiljan iskorak u svim elementima ponude od ljudskih resursa, kulturne i povijesne baštine, infrastrukture, urbanog uređenja, a posebno ugostiteljsko-turističke ponude.

Učesnici radionice iskazali su veliku želju da se turizam u Općini Molve unaprijedi.

Radionica je organizirana u suradnji s tvrtkom Moneo d.o.o., a vodio ju je Igor Bajalica.

Foto: Općina Molve
Foto: Općina Molve
Foto: Općina Molve
Foto: Općina Molve
Foto: Općina Molve
Foto: Općina Molve

 

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Inflacija

Naši novčanici ne lažu, cijene hrane i pića rasle za pet posto u odnosu na prošlu godinu!

Cijene dobara i usluga za osobnu potrošnju u listopadu ove godine porasle su za 2,2 posto u odnosu na...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×