Ukupna prodaja Grupe Podravka u prva tri mjeseca niža je za jedan posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a iznosila je 804, 2 milijuna kuna, dok je neto dobit 31,5 milijuna kuna i viša je za 25 posto u odnosu na isto razdoblje lani, priopćila je kompanija.
Prodaja prehrambenih proizvoda i pića pala je za dva posto, a iznosila je 619,5 milijuna kuna. Pad se tumači manjom prodajom u Hrvatskoj te na tržištima istočne i jugoistočne Europe. Ipak, tržišta srednje i zapadne Europe, Dalekog istoka te prekooceanskih zemalja bilježe rast prodaje, posebno Poljska, Mađarska, Slovačka te SAD. Zahvaljujući ponajprije inozemnim tržištima, Belupo bilježi rast prodaje za tri posto, odnosno za 5,5 milijuna kuna.
Čelnici Podravke najavili su i nastavak dizanja efikasnosti kompanije odnosno restrukturiranje. To se prvenstveno odnosi na povlačenje neprofitabilnih proizvoda s tržišta. Predsjednik Uprave Zvonimir Mršić istaknuo je kako nema novog plana zbrinjavanja viška radnika, za koji je dosad izdvojeno 40 milijuna kuna, a otišlo je 276 radnika. Ipak, indirektno, taj scenarij nije u potpunosti ni isključio.
-Ova će godina biti vrlo dinamična, i da bismo očuvali kompaniju, morat ćemo biti efikasniji i prilagoditi se globalnom tržištu gdje caruju mnogo uspješnije tvrtke. Stoga ćemo morati učiniti što god bude trebalo kako bismo očuvali efikasnost poslovanja – naznačio je Mršić.