Cilj Vegete je potaknuti inspiraciju, igranje i zabavan pristup kuhanju i provođenju vremena u kuhinji. Zato je i nova internetska stranica napravljena kao sveobuhvatna kulinarska platforma s novim, inovativnim konceptima – istaknula je Marinka Akrap, direktorica sektora Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke.
Podravka je predstavila novu internetsku stranicu svog najistaknutijeg brenda, Vegete.
– Cilj Vegete je potaknuti inspiraciju, igranje i zabavan pristup kuhanju i provođenju vremena u kuhinji. Zato je i nova internetska stranica napravljena kao sveobuhvatna kulinarska platforma s novim, inovativnim konceptima, kao što je Mood Food. Vegeta s novim webom i novim pristupom prati želje i potrebe mlađih potrošača – istaknula je Marinka Akrap, direktorica sektora Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke.
Mood Food je interaktivan sadržaj odnosno, kako kažu u Podravki, kreativan i zabavan niz pitanja putem kojih posjetitelji mogu dobiti inspiraciju za jelo, pripremljeno s Vegetom. Za pripremu pitanja napravljeno je istraživanje tržišta te angažiran psiholog, rezultat čega su kvalitetne informacije i ciljana, usmjerena inspiracija, krojena prema željama i trenutnim osjećajima korisnika.
Stranica, koja je razvijena u suradnji s tvrtkom Nivas, isto tako nudi detaljan pregled svih Vegeta proizvoda i njihovih karakteristika, a na stranicama se mogu pronaći i videozapisi kultnog TV showa Male tajne s Oliverom Mlakarom i Stevom Karapandžom.