Prema istraživanju koje je proveo internetski oglasnik Njuškalo u Hrvatskoj se mjesečno preda više od 30 tisuća oglasa osobnih automobila čija je prosječna starost 13 godina.
U trenutnoj ponudi ovog oglasnika trenutno nalazi se više od 64 tisuće osobnih automobila među kojima prevladavaju oni s dizelskim motorima. Benzinski motori ugrađeni su u 40 dizelski u 60, a tek 0,15 posto je onih s hibridnim i električnim pogonom.
Prema godini proizvodnje najveća ponuda je onih proizvedenih između 2000. do predrecesijske 2008. godine. Kako je s dolaskom recesije 2009. godine prodaja novih vozila pala tako je i ponuda novijih vozila daleko manja.
Najviše se prodaju limuzine i kompaktni automobili, nakon njih slijede karavani i monovolumeni dok najmanji udio zauzimaju kabrioleti.
Tražene cijene automobila koji su stari samo jednu godinu govore nam da se na ukupnoj cijeni gubi 17 posto, dok oni stariji od pet godina gube 56 posto. Automobili koji su u prosjeku stari 13 godina na cijeni su izgubili između 58 i 70 posto.
Očekivano, najprodavanija marka vozila je Volkswagen s čak 17 posto udjela koju slijedi Opel s 9 posto udjela. Najzastupljeniji modeli su Volkswagen Passat i Opel Astra, a velika je i ponuda BMW-a serije 3 te Fiata Punto.
Izvor podataka: Njuškalo – baza oglasa osobnih automobila