Koliko puta ste se zatekli u situaciji da sjedite s bližnjima i pričate o recimo – je li bolji espresso kod kuće ili u kafiću. Nakon sat vremena skočite malo na web kako biste pogledali što piše na portalima, a iz svih kuteva vas bombardiraju reklame o espresso aparatima na akciji. Meni osobno događa se gotovo svakodnevno. Znači li to da mobiteli prisluškuju?
Portal poslovni.hr prenoseći tekst s Daily Maila navodi kako su sada dostupne informacije koje govore da nas doista naši mobiteli prisluškuju. Jedan od Facebookovih marketinških partnera je detaljno opisao kako tvrtka prisluškuje razgovore korisnika kako bi stvorila ciljane oglase, prenosi Daily mail.
Cox Media Group (CMG) tvrdi da njihov softver koristi AI za prikupljanje i analizu podataka o namjerama u stvarnom vremenu – slušajući ono što govorite putem telefona, laptopa ili mikrofona. “Oglašivači mogu upariti glasovne podatke s podacima o ponašanju kako bi ciljali kupce na tržištu”, navode i dodaju kako oglašivači zatim koriste te uvide kako bi ciljali na potrošače koji aktivno razmatraju kupnju određenog proizvoda ili usluge. Zgodno?