U devet mjeseci 2010. godine, ostvarena neto dobit Grupe Podravka iznosi 82,3 milijuna kuna, što predstavlja značajan rast od čak 95% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Istodobno, operativni troškovi Grupe Podravka niži su za 115,3 milijuna kuna, odnosno 5% te je operativna dobit zabilježila rast od 29%.
Ukupna prodaja Grupe Podravka u devet mjeseci 2010. godine iznosila je 2.593,8 milijuna kuna, što predstavlja pad od 3% u odnosu na lanjsko razdoblje.
Prodaja strateškog poslovnog područja (SPP) Prehrana i pića iznosila je 2.078,9 milijuna kuna, odnosno, na domaćem je tržištu zbog slabije gospodarske aktivnosti došlo do niže razine potrošnje te je zabilježen pad od 3%, dok istodobno inozemna tržišta ostvaruju rast od 3% u odnosu na godinu ranije.
Prodaja SPP Farmaceutike iznosila je 514,9 milijuna kuna, što predstavlja pad od 2%, dok je na inozemnim tržištima ostvaren rast prodaje od 10% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Povodom objave rezultata poslovanja, predsjednik Uprave Miroslav Vitković izjavio je:
– Unatoč gospodarskoj krizi koja nas okružuje, zadovoljni smo ostvarenim rezultatima koji u svakom slučaju pokazuju kako uspješno svladavamo mnogobrojne prepreke koje nam se nameću. U prilog tome govori i činjenica kako su nam sprovedena optimalizacija organizacije i kvalitetnije upravljanje troškovima na svim razinama donijele značajne uštede što nam potvrđuje da smo na dobrom putu da uspješno ostvarimo zacrtane ciljeve. Kad je pak, o inozemnim tržištima riječ, hrabri nas činjenica kako sigurno gradimo dobre pozicije naših marki proizvoda te da potrošači sve više vjeruju našim proizvodima“.