Toyota je predstavila novu verzija svoje perjanice za 2015. godinu. Novi GT86 donosi mnoga osvježenja pa su tako ovjes i upravljanje u još intenzivnijoj vezi s vozačem što daje dodatnu kontrolu posebno tijekom vožnje u granicama izdržljivosti. Prema riječima glavnog inženjera Tetsuya Tada, model za 2015. godinu nudi najnoviju, savršenu verziju GT-a 86.
Nikada nije bilo sporno da je Toyota GT86 vrhunska igračka za vozače cijenjena zbog čistog zadovoljstva koje pruža u vožnji. U Toyoti su mislili kako je prethodni GT86 savršen sportski coupe sve dok glavni inženjer Tetsuya Tada nije odlučio u model za 2015. godinu uvesti promjene zbog kojih će imati još bolje vozne karakteristike i preciznije upravljanje. Evo što kaže tvorac promjena na novom modelu.
Ovaj automobil je jednoglasno hvaljen zbog zadovoljstva koje pruža u vožnji. Zašto ste mijenjali nešto što je dobro prihvaćeno?
Razvoj sportskog automobila ne treba stati samo zbog toga što je vozilo stiglo u salone. Najvažnija stvar kod GT86 je angažiranost vozača i posvećeni smo tome da kontinuirano usavršavamo taj aspekt automobila. Model za 2015. kupcima nudi najnoviju, savršenu verziju GT-a 86.
Koje su točno promjene učinjene na modelu za 2015?
Odlučili smo promijeniti način na koji su dijelovi ovjesa – uključujući stražnje amortizere – povezani na šasiju. To povećava čvrstoću karoserije, pa se postiže bolja upravljivost i brži odziv. Amortizeri su također izmijenjeni. Koristili smo novu tehnologiju za stabilizaciju i prigušivanje, te smo poboljšali kontrolu trenja i odziv.
Kako ove promjene utječu na osjećaj u vožnji?
One utječu na interakciju automobila sa cestom. Za vozača, to znači veću stabilnost prilikom upravljanja i bolju „komunikaciju” sa vozilom. Osim toga, osjećaj za upravljačem je precizniji nego ikada. Sve u svemu, ovjes i upravljanje su u još intenzivnijoj vezi sa vozačem, što mu daje dodatnu kontrolu, naročito kada se automobil vozi u granicama izdržljivosti.
Da li je bilo još nekih promjena? Hoćemo li na cesti prepoznati model za 2015.?
Da, ali promjene su suptilne. Umjesto štap antene postavili smo „ peraju”, koja ne samo da izgleda bolje, već i povećava aerodinamičnost. Također, uvedene su 2 nove boje karoserije (srebrna i bijela). U kabini, kontrolna ploča je dobila novi motiv karbonskih vlakana, što joj daje sportsku notu i dojam još više kvalitete.
izvor: auto-info.hr