Toyota je ovih dana objavila prve fotografije i tehničke podatke o novom Yarisu za europsko tržište.
Najvažnije promjene dogodile su se na prednjem dijelu automobila gdje je Toyota „zategnula bore” i oblikovala ga prema utjecaju dizajna nove generacije modela Aygo. Dizajneri japanskog proizvođača napominju kako zajednički detalj prednje masivne maske u obliku slova „X” predstavlja ključni dio redizajna koji Yaris-u daje oštriji izgled od ranijih modela.
Kod svih prijašnjih Yaris-a bilo je dosta primjedbi kupaca na jeftino izvedenu unutrašnjost vozila pa je Toyota konačno odlučila to promijeniti. Vodeći se tim kritikama unutrašnjost je ovaj put napravljena dopadljivijom i udobnijom za boravak, korišteni su kvalitetniji materijali, nudi se veći izbor boja, a ponuda dodatne opreme duža je nego prije. Dijagonala ekrana multimedijalnog sistema povećana je s 15,5 cm na 17,7 cm, a ugrađen je i najnoviji Touch 2 sustav. Središnja konzola povišena je za 2,3 cm kako bi se smanjila dužina ručice mjenjača i poboljšala ergonomija mijenjanja brzina. Dorađen je i ovjes koji bi trebao pružiti bolju upravljivost i veći užitak vožnje. Što se tiče pogona, na raspolaganju i dalje biti čitav niz štedljivih motora. Najslabiji je 3-cilindrični 1.0 litarski benzinski motor sa 69 KS (51 kW).
Ako smatrate da vam je potrebno više snage možete izabrati 1.33 litarski 4-cilindraš koji proizvodi 99 KS (73 kW). Za one koji se odluče za dizel verziju na raspolaganju je 1.4 litarska D-4D jedinica sa 90 KS (66 kW). Kako Toyota ima najviše iskustva s hibridnim pogonima, u ponudi je i spoj 1,5-litrenog benzinskog motora od 74 KS (55 kW) i električnog motora od 45 kW, što zajedno nosi naziv Hybrid Synergy Drive. Tako dolazimo do pogona koji ima zajedničku snagu od 100 KS te službenu potrošnju od 3,5 l/100 km. Redizajnirani Yaris uskoro stiže u prodajne salone širom Europe, kada će biti poznata i njegova cijena.
izvor: auto-info.hr