Podravka je izvijestila javnost o formiranju novih tržišnih regija i jačanu internacionalnog poslovanja. Naime, na današnjoj sjednici Uprave Podravke predstavljen je plan daljnjeg jačanja internacionalizacije poslovanja te formiranja novih tržišnih regija čime se s 1. siječnja 2015. godine mijenja i model izvještavanja o poslovanju.
Iz koprivničke kompanije ističu kako se ovime značajno smanjuje dosadašnja razina kompleksnosti upravljanja tržištima, a cilj je efikasnije korištenje vlastite veličine i znanja te pružanja kvalitetnije i troškovno učinkovitije podrške tržištima na kojima Podravka posluje.
– Novom organizacijom upravljanja tržištima i redefiniranjem tržišnih zona poslovanja namjera nam je pojačati napore usmjerene boljoj iskoristivosti naše veličine te rasprostranjenosti diljem svijeta. Optimalnom ravnotežom fokusiranosti na kategorije i na zemljopisne regije stvaramo kvalitetnije preduvjete za daljnji rast i razvoj naše kompanije. Namjera nam je kroz narednih pet godina ostvariti dvije trećine prihoda na internacionalnom tržištu – izjavio je Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke.
U tvrtki smatraju da će se objedinjavanjem različitih funkcija u okviru novoformiranih zona omogućiti tržištima da povećaju svoj fokus na stvaranje dodatne potražnje.
Za poslovni segment Prehrane formirane su četiri nove tržišne regije; Adria regija u koju se ubrajaju tržište Hrvatske te dosadašnje tržište jugoistočne Europe, potom regija Europa koja sadrži tržišta EU, zatim regija Rusija i zemlje CIS-a te regija Nova tržišta pod koju spadaju Amerika, Azija, Australija te Afrika.
Pored toga, registrirano je društvo Podravke u Dubaiu (UAE), a pokrenuti su postupci registracije društva u Dar es Salaamau (Tanzanija) te predstavništva u Pekingu (Kina), čime se stvaraju preduvjeti za početak poslovanja na ovim vrlo potentnim tržištima.