Audi je nakon četiri godine odlučio osvježiti model A7 Sportback, prostrani coupe s petora vrata koji je sada još snažniji i privlačniji zahvaljujući novim konfiguracijama motora, mjenjačima, prednjim i stražnjim svjetlima te novim informacijskim i audio sustavima.
Kada je model A7 Sportback prvi put predstavljen 2010. godine, Audi je već postavljao nove standarde automobilskog dizajna prihvaćajući atletsku estetiku i eleganciju u velikom stilu. Njegov dugački poklopac motora, sportski C-nosači i oštro odrezan stražnji kraj stvaraju iznimno dinamičan utisak. Ova redizajnirana izvedba modela s petora vrata i dužine 4,97 metara sada ima dodatne privlačne sportske značajke. Najupečatljivije promjene mogu se naći na ‘Singleframe’ prednjoj rešetki, odbojnicima, ispušnim cijevima i prednjim svjetlima. LED tehnologija sada je dio standardne opreme, dok se uz doplatu A7 može opremiti Matrix LED prednjim svjetlima, koja osvjetljavaju cestu na optimalan način bez zasljepljivanja drugih sudionika u prometu. U kombinaciji s Matrix LED prednjim svjetlima, sprijeda su ugrađeni i dinamični pokazivači smjera, koji se u svim kombinacijama serijski ugrađuju u stražnji sklop svjetala.
Karoserija novog modela Audi A7 Sportback uglavnom je napravljena od aluminija i čelika visoke čvrstoće. Izuzetno je lagana i konstruirana za maksimalnu udobnost u smislu reduciranja buke. Prtljažnik, smješten ispod dugačkog električki upravljanog poklopca ima osnovni kapacitet od 535 litara, a kada se stražnja sjedala preklope, kapacitet raste na čak 1.390 litara. Sportski stil vanjštine odražava se i u unutrašnjosti. Dominantan element je vodoravna linija koja zaokružuje vozača i suvozača. Prednja ploča odaje dojam lakoće i elegancije. Novi materijali u unutrašnjosti, uključujući dekorativne umetke u kombinacji aluminij/beaufort orah te presvlake sjedala u Valcona koži, mogu se pohvaliti impresivnom završnom obradom. Paleta boja je redizajnirana te se sada i presvlake sjedala nude u čak pet opcija boja. Prednja se sjedala mogu opcijski opremiti sustavom provjetravanja i masaže, a moguće je izabrati jednu od četiri izvedbe sjedala. MMI radio upravljački sustav dio je standardne opreme, a kao dodatkom, može se opremiti head-up display-om koji projicira sve bitne informacije na vjetrobran ispred vozača.
Audi će u ponudi imati novi A7 Sportback s izborom od pet snažnih i vrlo učinkovitih motora; dva benzinska i tri dizelska agregata. Njihova snaga se kreće od 160 kW (218 KS) do 245 kW (333 KS), i svi zadovoljavaju Euro 6 normu. Mnogi aspekti 3.0 TDI motora u clean diesel varijanti s 200 kW (272 KS) su nanovo razvijeni. U ‘ultra’ izvedbi sa 160 kW (218 KS) i pogonom na prednje kotače, ovaj trolitreni V6 u prosjeku troši samo 4,7 litara goriva na sto kilometara, što odgovara CO2 emisiji od samo 122 g/km. Motor iz vrha Audijeve ponude, 4.0 TFSI od 331 kW (450 KS) koji koristi inovativnu COD (cylinder on demand) tehnologiju privremenog isključivanja cilindara, dostupan je u modelu Audi S7 Sportback. Motor 3.0 TDI biturbo clean diesel, snage 235 kW (320 KS), spojen je s osam-stupanjskim tiptronic mjenjačem, dok sve druge konfiguracije motora dolaze sa sedam-stupanjskim S tronic mjenjačem. U izvedbi s prednjim pogonom, S tronic mjenjač s dvostrukom spojkom je nanovo razvijen te zamjenjuje dosadašnji multitronic bezstupanjski mjenjač. U izvedbama motora koje počinju s 200 kW (272 KS), quattro stalni pogon na sve kotače može se nadopuniti sportskim diferencijalom koji aktivno raspoređuje snagu između stražnjih kotača.
Šasija također kombinira sportsku preciznost s visokom udobnosti. Novi A7 Sportback može se opremiti kotačima s promjerima koji se kreću od 17 do 21 col. Neke izvedbe motora dolaze s novim laganim kočnicama. Sustav servo upravljanja uključuje elektromehanički pogon radi veće učinkovitosti, a Audi drive select dinamički sustav upravljanja dolazi kao dio standardne opreme. Opcije uključuju dinamički sustav upravljanja, dvije postavke sportskog ovjesa i prilagodljivi zračni ovjes, a na modelu S7 Sportback, zračni ovjes ima kruću postavku. Novi Audi A7 Sportback je ispred konkurencije u smislu informacijskih i audio sustava. Sustav iz vrha ponude, MMI navigacijski sustav plus s MMI touch sučeljem, koristi najnoviju generaciju modularnog informacijsko-zabavnog sustava, a njegova najuočljivija značajka je snažan grafički procesor Audijevog partnera Nvidia. Touchpad kontrole omogućuju vozaču prolaženje i zumiranje popisa i zemljovida. Savršen dodatak MMI navigacijskom sustavu plus je Audi connect, koji povezuje auto s Internetom preko LTE prijenosa podataka visoke brzine. Audi phone box bežično povezuje mobilni telefon vozača s vanjskom antenom automobila što unaprjeđuje prijem signala. U vrhu ponude nalazi se Bang & Olufsen Advanced Sound System. Sustavi pomoći vozaču – uključujući adaptive cruise control sa stop&go funkcijom, dodatno unaprijeđeni Night vision sustav i Audijev pre sense sigurnosni sustav detekcije sudara – također uključuju najnovije tehnologije. Audi side assist i Audi active lane assist djeluju zajednički kako bi promjene voznih traka bile još sigurnije. I za kraj, Audi A7 Sportback pojavit će se na tržištu ove jeseni.
izvor: auto-info.hr