Nova prednja svjetla i izmjene u dizajnu na dinamičnom coupé modelu s petora vrata i 4.0 litreni V8 TFSI motor snage 560 konja s učinkovitom sustavom automatskog isključenja cilindara, aduti su novog Audia RS 7 Sportback
Audi je do savršenstva izbrusio svoj RS 7 Sportback. Veliki coupé s petora vrata dobio je nova LED prednja svjetla i još naprednije značajke informatičkog sustava. Snage 560 konja i 700 Nm okretnog momenta, njegov 4.0-litreni TFSI motor jamči impresivne vozne performanse s potrošnjom goriva od, za takvu zvijer samo 9,5 litara na sto kilometara i emisijom CO2 od 221 grama po kilometru. Kombinacija snažnog 4.0 litrenog V8 motora s tehnologijom automatskog isključenja cilindara, quattro pogona, lagane gradnje i inteligentnog dizajna čini model RS 7 Sportback vrhunskim sportskim strojem za zabavnu.Već na prvi pogled ističe se dugački poklopac motora, fluidni C stupovi i stražnji kraj pod oštrim kutom odraz su njegove elegancije. Nove dizajnerske značajke RS sedmice obuhvaćaju jednodijelnu rešetku sa saćastim umecima u crnoj boji, tipičnim za RS modele, dok su kutovi još oštriji i upadljiviji. Tri dodatna paketa; matt aluminum, black i karbon, čine ga još privlačnijim. Na središnjem prednjem uvodniku zraka nalazi se natpis quattro. Dijelom je izmijenjen i odbojnik s prepoznatljivim usisnicima.
LED prednja svjetla prilagođena su novom izgledu rešetke i sada dolaze u serijskoj opremi. Audi uz doplatu isporučuje prednja svjetla s inovativnom Matrix LED tehnologijom, s dodatno zatamnjenim ukrasnim dijelovima ekskluzivno na modelu RS 7 Sportback. Matrix LED svjetla uključuju i dinamične pokazivače smjera sprijeda, dok su takvi stražnji serijska oprema. Dizajn stražnjih svjetala također je promijenjen. Nove boje karoserije su srebrna Floret, metalik bijela Glacier, metalik crna Mythos i metalik plava Sepang, s perla efektom. U elegantnoj unutrašnjosti posebno se ističu RS sportska sjedala. Standardni MMI plus sustav za navigaciju s komandom MMI touch, koristi modularnu informatičku platformu najnovije generacije, a posebno valja istaknuti učinkovit grafički procesor Audijevog partnera, tvrtke Nvidia. Ono najvažnnije, motor, ovom coupé-u daje ubrzanje od 0 do 100 km/h za svega 3,9 sekundi, a dodatni Dynamic paketi opreme omogućuju mu razvijanje maksimalne brzine od 280 odnosno 305 km/h. U gradskoj vožnji V8 bi-turbo motor troši samo 9,5 litara goriva na sto kilometara, a prosječna emisija CO2 iznose 221 gram po kilometru. Ključan faktor za tako ekonomičnu vožnju je sustav automatskog isključenja cilindra ‘COD’ koji može isključiti četiri cilindra pri radu pod djelomičnim opterećenjem.
Mjenjač tiptronic s osam stupnjeva prijenosa posebno je ugođen za sportske performanse i prenosi snagu motora na stalni pogon na sva četiri kotača. Audi uz doplatu nudi i kombinaciju quattro pogona na sva četiri kotača sa sportskim diferencijalom na stražnjoj osovini. RS prilagodljivi zračni ovjes, zajedno s prilagodljivim amortizerima, u serijskoj je opremi na modelu RS 7 Sportback, te pri brzoj vožnji spušta karoseriju za 20 milimetara radi bolje stabilnosti. Audi nudi i tvrđi RS sportski ovjes sa sustavom Dynamic Ride Control. Redizajnirani Audi RS 7 Sportback u serijskoj je opremi opremljen 20” kotačima od kovane lake legure, a 21” kotači od lijevanog aluminija u tri boje, dostupni su kao dodatna oprema. Četiri samoventilirajuća kočiona diska valovitog su dizajna i značajno doprinose smanjenju ukupne težine vozila. Elektronički sustav za nadzor stabilnosti vozila ESC ima sportski način rada, a može se i u potpunosti isključiti. Novi RS 7 Sportback će u Njemačkoj biti dostupan za narudžbe krajem ljeta, a osnovna cijena biti će 113.300 eura.
izvor: auto-info.hr